• شناسه خبر : 33095
  • تاریخ انتشار : 18 مرداد 1399 - 11:11

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی با فعالیت در حوزه‌های علمی و پژوهشی کمک شایانی به توسعه کشور کرده است

جعل مدرک دانشگاه

علی نیکزاد افزود: جهاددانشگاهی باید در دانشگاه فعالیت جهادی کند چون با توسعه علم و دانش می‌توان مشکلات جامعه را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند کشور را از بسیاری از وابستگی‌ها برهاند، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در جهاددانشگاهی باید اعتبارات لازم برای انجام فعالیت‌های مغفول و ناتمام مانده کشور به این نهاد انقلابی داده شود تا اهداف توسعه‌ای کشور محقق شود.

نماینده مردم شریف اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه از فعالیت‌های جهاددانشگاهی حمایت و پشتیبانی می‌کند و اعتقاد راسخی به این نهاد دارد، ادامه داد: جهاددانشگاهی در زمینه درمان ناباروری و نانو فعالیت‌های خوبی در کشور انجام داده است که برای ارتقای آن باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

نیکزاد با بیان اینکه دانایی، علم و فعالیت‌های دانش‌بنیان رمز موفقیت آینده ملت‌ها است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی برای موفقیت باید با تفکر درونی و انقلابی روی پای خود ایستاده و با تمام توان برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود را پیش ببرد و به جایی برسد که با فناوری و علم اعلام کند توانایی انجام هر ماموریت را به شرط حمایت مسئولان دارد.

وی یادآور شد: با توجه به توانمندی و ظرفیت بالایی که جهاددانشگاهی در انجام ماموریت‌های واگذار شده دارد باید از مسئولان حمایت مادی و معنوی دریافت کند تا بتواند در رفع نیازهای کشور و کمک به پیشبرد اهداف نظام سهیم باشند.

این نماینده با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی خدمات ارزنده‌ای در زمینه درمان ناباروری دارد و می‌تواند بیش از این در این زمینه موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: کاهش جمعیت یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبر است لذا باید جهاددانشگاهی در این زمینه ورود کند و با جمع بندی عوامل این امر، راهکاراهای مناسب و موثر به مسئولان ارائه نماید.

نیکزاد با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با این تجارب و پتانسیل خوب باید پشتیبان پروژه‌های مهم و تاثیرگذار کشور باشد، یادآور شد: جهاددانشگاهی برای به انجام رساندن فعالیت‌های مهم باید نیازهای خود را با مسئولان امر در میان گذاشته و مساعدت‌های لازم را از آنان جذب کند.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در مسیر انجام فعالیت‌های مهم و تاثیرگذار در کشور حرکت می‌کند، اظهار کرد: این نهاد انقلابی باید در سطح کشور و استان ماموریت‌های علمی و فناورانه متناسب با ظرفیت‌ها تعریف کند و برای به سرانجام رساندن آن تلاش مضاعفی داشته باشد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up