• شناسه خبر : 35032
  • تاریخ انتشار : 07 شهریور 1399 - 11:28

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به معرفی مداحان و سخنرانان اجتماع حسینیان اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخت و گفت: طبق رأی گیری با حضور نمایندگان محلات شش گانه از بین ۵۴ مداح شاخص استان، ۱۴ نفر انتخاب شدند.

محرم

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران از مشخص شدن مداحان و سخنرانان اجتماع حسینیان اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد و گفت: طبق رأی گیری که با حضور نمایندگان محلات شش گانه، نماینده فرماندار، نماینده سپاه و نیروی انتظامی و مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل انجام گرفت، از بین ۵۴ مداح شاخص استان، ۱۴ نفر انتخاب شدند.

وی در ادامه سخنان خود به  اسامی قاریان قرآن، سخنرانان، مداحان و شعرای مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اردبیل اشاره کرد و گفت:رسول تمجید قاری قرآن کریم و حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به عنوان سخنران مراسم اجتماع حسینیان در تاسوعای حسینی هستند.

وی با بیان اینکه بهزاد قاسمی در این مراسم به شعرخوانی خواهد پرداخت، گفت:  بهروز سرباز، عبداله داداشی، سید محمد عاملی، بهروز سیفی، کیوان افتخاری و شهروز حبیبی به مداحی خواهند پرداخت.

وی از طاهر قلندری و شهروز اردبیلی به عنوان میهمانان ویژه مراسم تاسوعای حسینی نام برد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به معرفی مداحان و سخنران ویژه اجتماع حسینیان اردبیل در عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت:

 محمد اسمعیلی‌ به عنوان قاری قرآن کریم و  حجت‌الاسلام نجات فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل‌ نیز در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه غفور رجبی در این مراسم به شعرخوانیخواهد پرداخت، گفت: بابک مهرنیا، رامین خصم افکن، میثم افتخاری، عادل مجیدی، رضا فرحناک و فرهاد امیریلر نیز به مداحی خواهند پرداخت.

وی گفت: مراسم تاسوعا ساعت ۱۵ عصر در محل شهیدگاه جنب بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و خیابان‌های اطراف، در بازه زمانی یک و نیم ساعته و مراسم عاشورا نیز در همین مکان ساعت ۱۰ صبح با اجرای برنامه‌های فوق با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: نماز ظهر عاشورا نیز به یاد شهدای عاشورا به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در شهیدگاه اردبیل برپا می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up