• شناسه خبر : 3600
  • تاریخ انتشار : 27 آذر 1397 - 11:31

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا سفیر شهرداری فرهنگی را در این شهر به شکل نمادین فعال کرده و به اشاعه اهداف توسعه‌ای در این حوزه بپردازیم.

به گزارش شهرخوان، علیرضا پوستی در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در روز‌های گذشته یکی از مفاخر شهر اردبیل را از دست دادیم به طوری که مرحوم ‌عبدالرحیم جلائی به‌عنوان پزشک حاذق و نخبه این شهر در عرصه‌های مختلف خدمات بی‌بدیلی را از خود به یادگار گذاشته است.

وی به ابعاد شخصیتی و تلاش و مجاهدت این پزشک خیر در شهر اردبیل اشاره و بیان کرد: دکتر جلائی در ویزیت رایگان بیماران نیازمند و مستمند و دستگیری از این خانواده‌ها همواره پیشقدم بوده به طوری که با اخلاق نیک و خوشرویی در کنار طبابت حتی سعی می‌کرد داروی بیماران را از جیب خودش تامین کند که چنین اقدامات ایثارگرانه و شایان توجه از وی شخصیتی ماندگار کره است.

ریبس شورای شهر اردبیل بیان کرد: این شخصیت‌های وارسته منشأ خیر و پایه‌گذار اقدامات نیک برای دیار اردبیل بودند به طوری که امروز براساس این برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها، ما توسعه شهر اردبیل را شاهد هستیم.

وی یاد و خاطره فرزند مرحوم جلائی را در کسب محبوبیت مردمی در جایگاه یک خدمتگزار صدیق و هنرمند پرتلاش یادآور شد و افزود: مرحوم داود جلائی نیز با حضور در دور اول شورای شهر و عهده‌داری مسئولیت در آن مقطع تلاش کرد تا همچون پدرش صادقانه در خدمت مردم باشد که فعالیت‌های مثبتی را نیز در این مدت مسئولیت به انجام رساند.

پوستی ضرورت توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی را یادآور شد و بیان کرد: ما در کنار عمران و توسعه شهر اردبیل به شدت به توسعه فرهنگی در این شهر نیاز داریم که در این راستا طرحی را در حال تدوین داریم تا با مشورت اعضای شورای فرهنگ عمومی این طرح تحولی را در تقویت برنامه‌های فرهنگی اجرایی و عملیاتی کنیم.

رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در همین راستا تلاش می‌کنیم تا سفیر شهرداری فرهنگی را به شکل نمادین و با انتخاب یک فرد موجه به انجام برسانیم تا اهداف و برنامه‌های فرهنگی را در شهر اردبیل پیگیری کرده و به سرانجام برساند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up