• شناسه خبر : 36191
  • تاریخ انتشار : 24 شهریور 1399 - 11:14

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طی یک هفته گذشته ۳ هزار و ۴۸۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی در سطح استان انجام شد.

 

یوسف شهباززاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات، با حضور بازرسین سازمان صمت استان و اتاق اصناف با قدرت و توان بیشتر انجام می‌شود که در این راستا طی یک هفته گذشته ۳ هزار و ۴۸۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی در سطح استان انجام شد.

او افزود: از مجموع بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مدت زمان یاد شده ۲۰۶ فقره پرونده به ارزش ۶۳ میلیارد ۶۰۵ میلیون و ۴۷۳ هزارو ۴۲۰ ریال جهت بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

شهباززاده گفت: علاوه بر بازرسی‌های اختصاصی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ۲۵ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، اماکن عمومی و دیگر دستگاه‌های نظارتی استان انجام شده است.

او تصریح کرد: بازرسین سازمان بصورت اکیپ‌های دو نفره و گشت مشترک با ادارات ذیربط به صورت ویژه بازار را رصد می‌کنند و چنانچه متصدی واحد صنفی مرتکب تخلف صنفی شود برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌گیرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامهگفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ در مرکز استان و شهرستان‌های تایعه اطلاع دهند تادر اسرع وقت بررسی شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up