• شناسه خبر : 39654
  • تاریخ انتشار : 12 آبان 1399 - 01:26

رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در جلسه کمیته استانی هماهنگی و راهبردی نظارت بر خانه های هلال با تصویب راه اندازی…

هلال احمر

رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در جلسه کمیته استانی هماهنگی و راهبردی نظارت بر خانه های هلال با تصویب راه اندازی ۳۷ خانه هلال در سطح استان گفت: هم اکنون ۸۲ خانه هلال در استان فعال هستند و برنامه ریزی تاسیس ۳۷ خانه هلال دیگر را در دستور کار داریم که مجموع خانه های هلال را در سطح استان به ۱۱۹ خانه هلال برسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای گسترش خانه های هلال تاکید ویژه ای دارد از همین رو تلاش می کنیم تعداد خانه های هلال را در سطح استان افزایش دهیم.

معبودی افزود: انتظار داریم مردم و مسئولان بیش از پیش یاریگر این جمعیت برای ترویج و گسترش خانه های هلال باشند.

او با اشاره به تحقق شعار «هر خانواده یک امدادگر» به برگزاری دوره های آموزشی در خانه های هلال اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی در خانه های هلال باعث بالا رفتن سطح آگاهی آن ها در زمان وقوع حوادث خواهد شد و این آموزش ها در زمان حوادث کارایی خود را نشان خواهد داد و افرادی که این دوره ها را می بینند، می توانند قبل از رسیدن نیروهای امدادی اقدامات امدادی و حیاتی را انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز استفاده کرده و آموزش آن ها جزو الویت های آموزشی جمعیت هلال احمر می باشد.

معبودی در ادامه گفت: راه اندازی خانه های هلال در روستاهایی که دهیاری داشته باشند، اولویت دارد و با ایجاد خانه های هلال در روستاها، مناطق کم برخوردار، ادارات و مساجد می‌توان امدادرسانی در زمان حادثه را سرعت بخشید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up