• شناسه خبر : 41219
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 01:19

«محمدرضا توانا» در اردبیل گفت: حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار از کتابخانه تخصصی این کانون واقع در مصلی اردبیل بازدید کرد. مدیر…

کتاب

«محمدرضا توانا» در اردبیل گفت: حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار از کتابخانه تخصصی این کانون واقع در مصلی اردبیل بازدید کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین تصریح کرد: در این دیدار بخش های مختلف از فعالیت های فرهنگی و گزارشی از عملکرد کتاب و کتابخوانی این کانون ارائه شد و مورد تفقد قرار گرفت.

وی اعلام داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و اهدا کتاب در مصلی اردبیل از مهمترین فعالیت های فرهنگی کانون مشفقین است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه می شود.

توانا خاطر نشان کرد: مطالعه نوجوانان و جوانان از دغدغه مقام معظم رهبری است که تاکنون توصیه های اکید بر این مسئله داشته اند و فعالان این کانون در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کارهای مهمی انجام داده اند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب در داخل مصلی اردبیل، برگزاری مسابقه های مختلف کتابخوانی در فضای مجازی و دیگر فعالیت های فرهنگی از آن جمله است.

توانا یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های این کانون از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up