• شناسه خبر : 41281
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 09:39

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه مجازی آموزش و پژوهش راه اندازی می‌شود.

تحقیق و پژوهش کامپیوتری

 

یعثوب نژاد محمد در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه‌های مجازی آموزش و پژوهش راه اندازی می‌شود.

وی افزود: هفته پژوهش با شعارهای مختلف علمی و به تناسب وضعیت تغییر داده می‌شود و باید به منظور ایجاد انگیزه غالب پژوهش ها در حوزه جوانان و دانش آموزان صورت گیرد و مقوله تحقیقات را به سمت جوانان و دانش آموزان سوق دهیم و جوانان و خانواده ها را به سمت مطالعه و دسترسی به منابع جدید هدایت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل بیان کرد: دانشگاه ها در زمینه پژوهشی جایگاه خوبی دار ند و استفاده از یافته های پژوهشی برای دستگاه های اجرایی الزام آور است و برای عملی شدن این کار نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم.

نژاد محمد با بیان اینکه در بررسی پروپزال های ارسال شده باید طرح ها با هم دیگر هم پوشانی نداشته باشند، افزود: طرح ها به عنوان طرح مصوب اجرا شود و با حضور مجریان طرح و نمایندگان دانشگاه ها و یک نماینده از استانداری بررسی شود.

وی بررسی آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا را اولویت اصلی پژوهشی بر شمرد و گفت: آسیب‌شناسی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و بحث دیگر کرونا در اولویت پژوهشی قرار دارند که نقش مسئولان و همکاری دولت و آسیب شناسی خدمات و آثار و تبعات این بیماری در زندگی روزمره چگونه بوده است آثار پژوهشی ارایه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل تصریح کرد: هدف از تشکیل این کارگروه حرکت به سمت پژوهش های کاربردی است و بهره بردار و محور اصلی در این رابطه دانشگاه ها هستند البته گاهی مواقع موازی کاری در بین دستگاه هایی که کار تحقیقاتی انجام می دهند اتفاق افتاده که باید در این مورد طرح ها تجمیع شود.

نژادمحمد برگزاری تمام برنامه‌ها بصورت ویدئو کنفرانس را در شرایط کنونی مهم ارزیابی کرد و افزود: ستاد برگزاری باید وب سایت را در اسرع وقت طراحی و با هماهنگی و پیگیری لازم رسانه‌ها و صدا و سیما نیز تبلیغات محیطی و مستندسازی را در هفته پژوهش انجام دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up