• شناسه خبر : 41293
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 10:45

بین راه خودرو در کنار اتوبان در مکانی خلوت توقف کرد و پسر جوان تازه متوجه نقشه شیطانی ساقی مواد مخدرش شد.

آزار و اذیت جنسی

به تماس‌های گاه و بیگاه فرید عادت داشت. تماس‌هایی که خبر از جور شدن بساط استعمال مواد مخدر و مشروب می‌داد.

هر چند روز یک بار با تماس فرید حاضر می‌شد و به بهانه‌ای از خانه بیرون می‌زد و گل و مشروب می‌خرید. شاید برای همین بود که وقتی آن شب فرید تماس گرفت تعجب نکرد و از خانه بیرون زد؛ به سر خیابان که رسید فرید و دوستش داخل خودرو منتظرش بودند. فرید از او دعوت کرد تا دوری بزنند و بعد به خانه بازگردد. مخالفتی نکرد و همراه آن‌ها رفت. بین راه خودرو در کنار اتوبان در مکانی خلوت توقف کرد و پسر جوان تازه متوجه نقشه شیطانی ساقی مواد مخدرش شد.

دو مرد آزارگر با تهدید چاقو پسر جوان را مورد آزار قرار دادند و بعد از تهیه فیلم او را در نزدیکی خانه‌اش پیاده کردند و فرید تهدیدش کرد که اگر در این مورد با کسی حرف بزند، فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

پسر جوان به خانه بازگشت اما نتوانست در برابر اتفاقی که برایش افتاده بود سکوت کند و موضوع را با خانواده‌اش مطرح کرد و بلافاصله به همراه خانواده راهی پلیس آگاهی شد و از متجاوزان شکایت کردند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با توجه به مشخصات و اطلاعاتی که قربانی در اختیارشان گذاشته بود، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی منزل متهم اصلی فیلم‌هایی از آزار تعداد زیادی نوجوان که بدون شک مشتریان مواد و مشروب فرید بودند کشف کردند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up