• شناسه خبر : 41662
  • تاریخ انتشار : 04 آذر 1399 - 10:33

هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اعلام این خبر گفت : این پروانه ها درزمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی ،غذایی و کشاورزی ،مکانیک…

کارخانه تولیدی صنعتی

هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اعلام این خبر گفت : این پروانه ها درزمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی ،غذایی و کشاورزی ،مکانیک ،فلزشناسی ،بسته بندی ،سلولوزی و واحد خدمانی سردخانه صادر شده است .

وی اظهار داشت : در ۶ ماهه اولسال ۳۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد های تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده است .
مهندس علایی با اشاره به این که در همین مدت تعداد۱۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است ،خاطر نشان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد ،واحد هایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد تعیین شده را راعیت کنند ،پروانه های کاربرد علامت استاندارد های آنها به مدت سه سال تمدید می شود .

مدیر کل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد : مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد نصب شده بر روی کالا وخدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد می توانند ماتب را به این اداره کل اطلاع دهند .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up