• شناسه خبر : 42087
  • تاریخ انتشار : 09 آذر 1399 - 11:03

شهردار اردبیل گفت: پروژه عظیم پل قدس یکی از مطالبات اصلی شهروندان است بر همین اساس به صورت شبانه روزی و در روزهای سرد و برفی نیز در حال اجراست.

پل

حمید لطف اللهیان در جریان بازدید از پروژه پل قدس به خبرنگار ما گفت: امروز سه عدد تیر فولادی به عرشه فازA در محور اصلی پروژه تحویل کارگاه شد تا با نصب آنها ساخت پروژه تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت تردد در در هفته های اخیر فرصت خوبی برای اجرای برخی از قسمت های این پروژه بوده است، گفت: سعی می شود تا در اولین فرصت تیرهای فولادی روی پل نصب شود.

شهردار اردبیل گفت: حفاری شمع های فونداسیون پایه ستون P2 از لوپ E به عمق نزدیک ۳۰ متر هم اکنون در حال انجام است.

لطف اللهیان ادامه داد: با انجام تمهیدات لازم برای عملیات شبانه در پل قدس، طبق برنامه های کاری و با رعایت زمان ترافیک روزانه، آرماتوربندی های در دو شیفیت در حال انجام است.

حمید لطف اللهیان

وی با اشاره به اینکه آرماتوربندی پایه ستون P13 داخل SQ’ فاز C در محور اصلی پروژه در روز برفی هم صورت می گیرد، ادامه داد: در قسمت دیگر یعنی فاز ۳ هم قالب بندی و آرماتوربندی هم در حال انجام است.

شهردار اردبیل افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان در روزهای اخیر، روند اجرای پل قدس با تامین آهن‌الات مورد نیاز، افزایش اکیپ‌ ‌های فنی، آرماتوربندی وماشین‌آلات خاکبرداری در فازهای مختلف به سرعت در حال انجام است.

لطف اللهیان در ادامه گفت: بر همین اساس و طبق زمان بندی آرماتوربندی عرشه فازB و شمع های فونداسیون P2 از لوپE , داخل SQ هم اکنون در حال تکمیل است.

وی در انتها گفت: پروژه پل قدس حتی در فصل زمستان نیز تعطیل نخواهد شد و کارگاه این پروژه بصورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up