• شناسه خبر : 42095
  • تاریخ انتشار : 09 آذر 1399 - 11:14

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در تأمین ماسک سه لایه پزشکی مشکلی نداریم.

 

ماسک

 

رامین صادقی در مراسم افتتاح شرکت آروین آدلی فیدار، تولید کننده ماسک سه لایه پزشکی با اشاره به تولید ماسک در استان در روزهای اخیر گفت: با تولید انبوه ماسک در استان اردبیل مشکل کمبود آن در سطح استان رفع شده و توزیع در بین داروخانه‌ها و واحدهای تجهیزات پزشکی در سراسر استان صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند ماسک مورد نیاز خود را به راحتی از این مراکز تهیه کنند.

وی افزود: چنانچه ماسک های عرضه شده بالاتراز قیمت مصوب به فروش برسد تخلف است و مردم می‌توانند این موارد را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: درحال حاضر تعداد ۲۸ واحد تولیدی در سطح استان دارای پروانه بهره برداری در زمینه ماسک فعال هستند که تولید روزانه آنها بالای یک میلیون عدد ماسک می باشد.

صادقی خاطرانشان کرد: از نظر تأمین ماسک در سطح استان مشکلی نداریم و مایحتاج کادر درمانی و پزشکی ، دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌هایی که نیاز است تحویل داده میشود و علاوه بر اینها تعدادی ماسک نیز در اختیار داروخانه‌ها در جهت استفاده عموم قرار می‌گیرد.

وی در خصوص میزان ا تولید ین واحدی گفت: این مجموعه تولیدی که یک واحد راکد بود با حمایت استاندار ، سازمان صنعت، معدن وتجارت و تلاش های سرمایه گذاران به چرخه تولید باز گشت که اکنون این مجموعه بزرگترین واحد تولیدی ماسک استان بوده و روزانه توانایی تولید ۶۰۰ هزار ماسک را دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up