• شناسه خبر : 44542
  • تاریخ انتشار : 05 دی 1399 - 11:06

امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه نماز جمعه امروز گفت: متاسفانه هم مسئولین شهر و هم شورای شهر در انتخاب شهردار تعلل می کنند.

نماز

حجت الاسلام صفری در خطبه های نماز جمعه گفت : در شهر گرمی از قدیم الایام مشکلات زیادی وجود داشته و هست؛ مشکلات بیکاری، مشکلات فرهنگی، مشکلات آب، مشکلات عمرانی، درمانی، سیاسی، اما مشکلاتی که امروز در شهرداری دیده می شود یک مشکل غیر طبیعی است.

وی افزود: سئوال اساسی این است که چه کسانی بانی و باعث کناره گیری شهردار وقت از سمت خود شدند؟چه کسانی باعث شدند، شهر گرمی در شرایط حساس بدون شهردار بماند؟ چه کسانی در انتخاب شهردار جدید مانع تراشی ایجاد می کنند؟

خطیب نمازجمعه گرمی در ادامه گفت: متاسفانه هم مسئولین شهر و هم شورای شهر در انتخاب شهردار تعلل می کنند، اگر این روند ادامه داشته باشد از نهادهای نظارتی در خواست خواهم کرد که به این بحث ورود پیدا کنند.

وی درادامه با اشاره به وضعیت نابسامان تنها بیمارستان گرمی گفت: این بیمارستان به میدان نبرد سیاسیون تبدیل شده است، همه از بی توجهی به بیماران، سوء مدیریت، جابجایی مغرضانه وجناحی کارکنان وکادر درمانی گله مند هستند.

صفری ‌در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر تصمیم گیران شهرستان بر اساس مصحلت مردم وشهر عمل ننمایند و رشته کار در دست برخی افراد فرصت طلب بیفتد در مقابل آنان خواهم ایستاد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up