• شناسه خبر : 45088
  • تاریخ انتشار : 11 دی 1399 - 07:54

رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: در توسعه متوازن استان گام‌ های اساسی از سوی مجمع نمایندگان استان برداشته شده است.

صدیف بدری

 

صدیف بدری افزود: نمایندگان استان بیش از پیش و با انسجام بیشتر تلاش ‌های خود را در راستای تحقق خواسته‌ ها و مطالبات مردم شریف استان اردبیل ادامه خواهند داد.

وی افزود: نمایندگان استان اردبیل در دوره یازدهم با حضور در کمیسیون ‌ها و کار گروه‌ های متعدد در مجلس در دو محور ملی و استانی برنامه ‌ها را پیش می ‌برند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش ‌های صورت گرفته در مجلس برای رفع مهم ‌ترین دغدغه ‌های مردم خبر داد و گفت: تامین نیازهای معیشتی اقشار کم برخوردار را در مجلس به تصویب رساندیم و طی طرحی تحت عنوان حمایت از مسکن نیز تلاش داریم مشکلات این بخش را مرتفع نماییم.

بدری اظهار کرد: در بودجه ۹۷ و ۹۸ در بعد زیرساخت ‌های لازم برای استان ردیف ‌های بودجه مناسب برای استان به خصوص در ارتباط با اتصال بزرگ راهی شهرستان های استان و استان اردبیل با استان ‌های همسایه مصوب شده است.

وی افزود: طی هماهنگی‌ های انجام گرفته از سوی مجمع نمایندگان استان جمعی از وزرای دولت نیز با حضور در استان به بررسی نیازهای موجود پرداختند که نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه بحث بزرگراه مشگین شهر- پارس آباد از مطالبات دیرینه مردم نجیب شمال استان بود، اظهار کرد: این طرح مهم با حضور قرارگاه خاتم از سال آینده وارد عملیات اجرایی می ‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up