• شناسه خبر : 46107
  • تاریخ انتشار : 27 دی 1399 - 01:47

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جشنواره کشوری «رفیق خوشبخت ما» با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم برگزار می شود.

هلال احمر
 سعید جوادزاده ظهر ۲۷ دی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی مکتب سردار شهید سلیمانی و ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و بشر دوستی سردار دل ها در جامعه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، خوشنویسی، فیلمنامه، پوستر، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، نمایشنامه، اپلیکیشن و غیره برگزار می شود، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۳ بهمن ماه است و ۱۵ بهمن ماه نتایج داوری اعلام می شود.
جوادزاده با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی http://javanan.rcs.ir/rafigh ارسال کنند، ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر فرد می تواند حداکثر در دو رشته آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: رویکرد این جشنواره بیشتر فرهنگی، تربیتی و هنری و تبیین مبانی فکری و سبک زندگی شهید است و جهت آشنایی داوطلبان، جوانان، کارکنان و عموم مردم با ویژگی های سردار دل ها اجرا می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود، ادامه داد: سردار دل ها نماد ایثار، تواضع، حق جویی مظلومین عالم، فروتن و خستگی ناپذیر است و شهید والامقام شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بهترین الگوهای اخلاقی، معرفتی، معنوی و نمونه ای برجسته از مدیریت جهادی و سرمشق برای جوانان است.
جوادزاده از برگزاری جشنواره ملی پوستر «چلچراغ» نیز خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره برای نذر ۴۰ کار خیر و بشردوستانه به نیابت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
این مسئول اضافه کرد: نذر اعمال مذهبی، نذر اعمال فرهنگی، نذر اعمال بشردوستانه، نذر خدمات داوطلبانه و نذر طرح های ابتکاری و خلاقانه از محورهای این رویداد فرهنگی است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: علاقمندان تا ۱۵ بهمن ماه می توانند آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی HTTP://JAVANAN.RCS.IR/40CHERAGH به این رویداد ارسال کنند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up