• شناسه خبر : 46226
  • تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 05:42

آشپزخانه نیکوکاری مهرپرور اردبیل همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ص) افتتاح شد.

غذای برنج

 

اولین آشپزخانه دائمی نیکوکاری مهرپرور با حضور مسئولان استان با رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در جنب مسجد المهدی محله حافظ اردبیل افتتاح شد و آماده ارائه خدمات ‌رسانی به نیازمندان است

علی امیرپور مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهرپرور اردبیل در این مراسم اظهار داشت: هدف از تاسیس این آشپزخانه تامین روزانه یک وعده غذای گرم نیازمندان با کمک خیرین و با منوی غذایی متغیر می ‌باشد و خیرین می ‌توانند مواد خام نذورات و احسان خود را به صورت خشک به این آشپزخانه تحویل و با نظارت خودشان بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

وی گفت: بی ‌شک برای فرهنگ ‌سازی این کار ارزشمند در جامعه بدون همکاری و مشارکت اهالی رسانه مقدور نخواهد بود که نیاز است همگان در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهرپرور اردبیل از اجرای برنامه‌ های مختلف حمایتی از نیازمندان توسط موسسه نیکوکاری مهرپرور خبر داد و گفت: در مناسبت ‌های مختلف این موسسه از نیازمندان حمایت می ‌کند.

امیرپور افزود: در ایام شیوع کرونا در راستای کمک ‌های مومنانه بسته‌ های مواد غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده و ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان هم نیز موسسه نیکوکاری مهرپرور را از مراکز موفق در کمک به نیازمندان عنوان کرد و گفت: این مرکز در توزیع بسته ‌های گرم و کمک ‌های مومنانه پیشگام بوده است.

دشتی از همت و تلاش ‌های مدیر موسسه نیکوکاری مهرپرور قدردانی کرد و گفت: انتظار می ‌رود خیرین در راستای کمک به نیازمندان با این موسسه همکاری داشته باشند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) احسان و نذری در بین مناطق مختلف اردبیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توزیع شد و جای جای اردبیل محفل احسان و نذری بود.

امسال در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)به دلیل شیوع ویروس کرونا احسان و نذری به صورت بسته ‌بندی و آماده در بین نیازمندان توزیع شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up