• شناسه خبر : 46326
  • تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 04:45

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در اردبیل کشف شد.

قاچاق کالا

 

سردار هوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انواع کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی در خیابان جام جم اردبیل کشف شد.

وی افزود: ماموران بخش انتظامی با اشراف اطلاعاتی و در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی گزارش ‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در شهر اردبیل دریافت کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: ماموران پس از اعزام به منطقه و با بازرسی به عمل آمده ۷ تن و ۹۵۳ کیلوگرم انواع برنج، ۴ هزار و ۵۶۶ بطری ۹۰۰ گرمی روغن مایع، ۹ هزار و ۴۹۹ بسته چای، ۲۱ هزار و ۶۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی، ۱۰ هزار و ۷۸۴ قوطی تن ماهی و ۲ تن کره حیوانی کشف کردند.

حسینی با بیان اینکه راه ‌اندازی سامانه شناسه ‌دار کردن اقلام یکی از اهداف مهم مبارزه با قاچاق کالاست که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی ‌های لازم انجام یافته، تصریح کرد: با تلاش ماموران، این انبار پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا یک اولویت اساسی در راستای توسعه اقتصادی منطقه است، افزود: عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض است و مجازات سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up