• شناسه خبر : 46340
  • تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 05:40

از فردا به دلیل نفوذ پرفشار به منطقه ضمن وزش بادهای شمالی دمای هوا بطور محسوس کاهش یافته و بارش در اغلب مناطق استان بصورت برف خواهد بود.

برف زمستان

بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز همچنان در مناطق مرکزی و جنوبی استان آسمان صاف تا نیمه ابری بوده و وزش بادهای جنوبی (گرمیج) تداوم خواهد داشت؛ اما در مناطق شمالی استان ضمن وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا، آسمانی ابری و مه آلود همراه با بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

پیرو هشدار شماره ۵۴ سطح نارنجی صادره هواشناسی استان، از عصر امروز با ورود سامانه سرد و بارشی به استان، بارش باران از امشب در مناطق شمالی آغاز شده و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سطح استان گسترش می یابد.

از فردا به دلیل نفوذ پرفشار به منطقه ضمن وزش بادهای شمالی دمای هوا بطور محسوس کاهش یافته و بارش در اغلب مناطق استان بصورت برف خواهد بود. اوج بارش برف از بعدازظهر فردا تا ظهر پنجشنبه (۲ بهمن) بوده اما بصورت پراکنده تا صبح جمعه نیز تداوم خواهد داشت.

لازم به ذکر است که از صبح پنجشنبه تا صبح یکشنبه هفته آینده هوای بسیار سرد زمستانی همراه با افت محسوس دما (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) ماندگار خواهد بود و در جاده های مواصلاتی و ارتفاعات کولاک برف انتظار می رود. از اینرو تمهیدات لازم توصیه می گردد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up