• شناسه خبر : 46440
  • تاریخ انتشار : 01 بهمن 1399 - 12:15

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از برگزاری بیش از ۱۲۰برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ورزش
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد گفت : برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر امسال را پر بارتر انجام خواهیم داد و بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر و با رعایت کلیه دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی اجرا می‌شود.
یوسف محمدی اظهار داشت: دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش‌های والایی بوده و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و روز به روز تجلی آن بیشتر و فراگیرتر می‌شود.
وی بزرگ‌ترین مزیت انقلاب اسلامی بر سایر حکومت‌های دنیا را همراهی و پشتیبانی مسئولان و مردم با یکدیگر دانست و اظهار کرد: ایمان، اراده و تقوای الهی از جمله عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که آن را در جهان جاودانه کرده است.
وی بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌ها و آئین دهه فجر با رعایت کلیه دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می‌شود.
وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این اداره اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات ورزشی، رژه دوچرخه سواران مصادف با نخستین روز دهه فجر، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اقشار مختلف و مسابقات فرهنگی در فضای مجازی می باشد.
محمدی تصریح کرد: برگزاری بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون و کوهپیمایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار و حضور سازمان‌یافته ورزشکاران در نمازجمعه از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان در دهه مبارک فجر است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان همچنین به برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در اشاره کرد و افزود: امسال بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در سطح شهرستان برگزار می‌شود که از مهمترین آنها می توان به طرح ملی پارک گام و جشنواره ملی طرح اوقات فراغت مادران ودختران اشاره کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up