• شناسه خبر : 46570
  • تاریخ انتشار : 03 بهمن 1399 - 05:35

شهردار اردبیل گفت: به دنبال بارش برف در مناطق مختلف شهر اردبیل، از دیشب ۴۰۰ نفر از پرسنل شهرداری مشغول برف روبی و پاکسازی شهر هستند.

حمید لطف اللهیان

شهردار اردبیل گفت: به دنبال بارش برف در مناطق مختلف شهر اردبیل، از دیشب ۴۰۰ نفر از پرسنل شهرداری مشغول برف روبی و پاکسازی شهر هستند

حمید لطف اللهیان در جریان عملیات برف روبی در سطح شهر در اردبیل اظهار کرد: از دیشب و با کمک ۴۰۰ نفر از پرسنل شهرداری و ۹۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین عملیات برف روبی در مناطق مختلف شهر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: کارگران در سه شیفت کاری از ۱۲ دیشب تا سه صبح و همچنین از سه صبح تا هشت صبح و در ساعات روز نیز مشغول برف روبی در معابر و میادین اصلی هستند تا با اتمام آن معابر و مسیرهای درجه دو و کوچه ها نیز برف روبی شود.

شهردار اردبیل گفت: شهرداری با به کارگیری تمام تجهیزات خود و همچنین بخش خصوصی سعی می کند تا از ازدیاد برف در کوچه ها نیز جلوگیری کند که انتظار می رود شهروندان همکاری خوبی را با پرسنل و اکیپ های پاکسازی شهرداری داشته باشند.

لطف اللهیان افزود: با توجه به تداوم عملیات برف روبی در معابر فرعی و کوچه ها انتظار می رود شهروندان از پارک خودروها در معابر اصلی و کوچه ها پرهیز کرده و به نوعی اجازه بدهند تا اکیپ های برف روبی کار خود را به سرعت انجام دهند.

برف روبی

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برخی از شهروندان نیز اقدام به ریختن برف پشت بام و منازل خود در کوچه ها می کنند که انتظار می رود از تخلیه برف به معابر اصلی و کوچه ها جلوگیری کرده تا امکان بازگشایی و پاکسازی مناطق مختلف شهر به صورت مناسب فراهم آید.

لطف اللهیان اضافه کرد: شهرداری در مجموع با اولویت در مناطق پنج گانه عملیات برف روبی را به سرعت انجام می دهد و قرار است در بودجه سال آینده نیز تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برف روبی و پاکسازی مناطق شهری در نظر گرفته شده و با مصوبه شورای شهر امکان خرید این تجهیزات مدرن به وجود آید.

وی بیان کرد: شهرداری سعی می کند تا به نوعی کارها را به پیش ببرد تا شهروندان در تردد روزانه دچار مشکل نشوند ولی با صبر و حوصله در روزهای آینده تمامی مناطق شهر از برف پاکسازی شده و به نوعی زمینه تردد ایمن شهروندان نیز به وجود می آید.

برف

بارش برف در نخستین روزهای بهمن ماه مناطق مختلف استان اردبیل را سفیدپوش کرده به طوریکه این سامانه بارشی از عصر امروز قطع و از استان خارج شده ولی هوای سرد و یخبندان در روزهای آینده در مناطق مختلف استان اردبیل ادامه خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up