• شناسه خبر : 47238
  • تاریخ انتشار : 15 بهمن 1399 - 01:25

معاون توسعه مدیریت بنیاد اردبیل در مراسم تجلیل از بانوان همکار بنیاد گفت : حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه زنان عالم هستند و مادران و همسران شهدا در ولایت مداری، صبر و شکیبایی به این بانوی دو عالم اقتدا کرده اند .

شهدا

مراسم گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تجلیل از بانوان همکاران بنیاد استان و اداره بنیاد شهرستان اردبیل پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ یهمن ۹۹ با سخنرانی جواد انزابی معاون توسعه مدیریت بنیاد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد .

انزابی با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و همچنین سالروز ولادت حضرت امام خمینی ره و ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از ولایت مداری، صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا سلام اله علیه به عنوان ویژگی هایی بارز آن حضرت یاد کرد و خواستار الگو سازی رفتار آن حضرت در خانواده‌ها شد.

وی افزود : مادران و همسران شهدا  ولایت مداری، صبر و شکیبایی را از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  الگو گرفته اند .

باید تلاش شود با تکیه بر تعالیم همه معصومین و توسل به ارواح طیبه آنان، ظرفیتی در خودمان به وجود بیاوریم تا افراد موثر و تحول آفرینی همچون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشیم.

معاون توسعه مدیریت بنیاد اردبیل درباره شخصیّت ملکوتی و ابعاد معنوی و ویژگی های صدیقه زهرا سلام الله علیها  خاطر نشان کرد : روز ولادت آن بانو به برکت انقلاب اسلامی گرامی داشت مقام مادر  و زن نام گذاری شده است و این روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی دین اسلام است زیرا تمام ابعادی که برای زن و برای یک انسان متصوّر است در فاطمه زهرا سلام الله علیها  جلوه کرده است .

در بخش دیگر از این برنامه حجت الاسلام حیدری پدر معظم شهید به تبین جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  و مقام زن پرداخت .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up