• شناسه خبر : 54836
  • تاریخ انتشار : 09 مرداد 1400 - 03:29

رییس اداره بنیاد شهرستان گرمی با بیان اینکه خون پاک شهدا عامل ماندگاری و پیشرفت روز افزون انقلاب و کشور است تصریح کرد : امروز تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مسیر مقابله با اهداف و توطئه های دشمن را هموارتر می سازد.

شهید

به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید جعفرپور یادواره شهدای شهرستان گرمی با محوریت این شهید و با حضور امام جمعه ، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، جمعی از مسولان  اداری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز گلزار مطهر شهدای امام حسین (ع) برگزار شد.

ابتدا طوماری رئیس اداره گرمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت : خون پاک شهدا عامل ماندگاری و پیشرفت روز افزون انقلاب و کشور است . امروز تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مسیر مقابله با اهداف و توطئه های دشمن را هموارتر می سازد و صبر و ایثار و فداکاری والدین شهدا بسیار با ارزش و قابل تقدیر است.

در ادامه حجت الاسلام صفری امام جمعه شهر گرمی ضمن تبریک عید غدیر خم بیان داشت : شهدا تربیت یافتگان مکتب ولایی حضرت علی (ع) هستند و در این مسیر با بستن عهد و پیمان با امام زمان جان شیرین خود را در طبق اخلاص قرار دادند و شهادت در مکتب حسینی نقش گرفت و ایثار آن با دلاور مردی شهدا ترسیم شد اما این مسیر مقدس تداوم راه می خواست که خانواده معظم شهدا آن را با

تا سی از خانم حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) معنی کردند و ادامه دهنده مسیر دلدادگی شهدا در جامعه شدند. شهدا و ایثارگران در سایه ایمان راسخ،‌ ولایت مداری و روحیه ایثارگری توانستند بر دشمنان غلبه کنند و امنیت و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up