• شناسه خبر : 57055
  • تاریخ انتشار : 23 شهریور 1400 - 02:13

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان سال گذشته ۲۸ واحد تولیدی در این شهرستان فعال شده و برای ۷۰۰ نفر نیز فرصت شغلی فراهم شده است.

مسعود امامی یگانه

مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل، ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: بازگشت ۱۵ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در اردبیل از اهم مواردی است که به همین منظور ۸۰۰ میلیارد ریال برای احیای این واحدها سرمایه‌گذاری شده و ۱۰۰ فرصت شغلی نیز در این زمینه فراهم شده است.

وی بیان کرد: امسال شناسایی ۴۵ واحد تولیدی راکد در اردبیل در دستور کار قرار گرفته که تا پایان سال درصدد هستیم اشتغال‌زایی برای ۶۸۰ نفر را تحقق بخشیده و به اهداف خود در راستای کمک به رفع موانع و مشکلات اردبیل اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان سال گذشته ۲۸ واحد تولیدی در این شهرستان فعال شده و برای ۷۰۰ نفر نیز فرصت شغلی فراهم شده است که انتظار داریم مسئولان و بانک‌های عامل با حمایت از واحدهای تولیدی در تأمین زیرساخت‌های لازم و احیای واحدهای راکد اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

امامی‌یگانه تصریح کرد: ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید به عنوان اولویت‌های کاری مهم بخش صنعت برای امسال است که در این زمینه از ظرفیت واحدهای تولیدی با زیرساخت‌های لازم در این زمینه استفاده می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up