• شناسه خبر : 5818
  • تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1398 - 12:15

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به کشف و ضبط ۱۸۷ گوشی تلفن همراه در محور اردبیل به سراب گفت: ارزش گوشی‌های کشف شده از این خودروها بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

پلیس نیروی انتظامی

به گزارش شهرخوان، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: محموله گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در اردبیل که ارزش آنها بیش از پنج میلیارد ریال بوده کشف و ضبط شد.

سرهنگ جواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با انجام عملیاتی دقیق و منسجم توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز محموله‌های میلیاردی گوشی‌های تلفن همراه قاچاق در محور اردبیل به سراب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات بیان کرد: در محور اردبیل به سراب ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در هنگام گشت‌زنی با دو خودروی سواری برلیانس و پژو۲۰۷ حامل این گوشی‌های تلفن همراه روبه‌رو شده و آن را متوقف می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل افزود: پس از بازرسی‌های لازم از این دو دستگاه خودرو ماموران گوشی‌های تلفن همراه را که به شکل ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بودند کشف کردند.

تقوی از کشف و ضبط ۱۸۷ گوشی تلفن همراه از این خودروها خبر داد و تصریح کرد: ارزش گوشی‌های کشف شده از این خودروها بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند تا نسبت به تخلفات این افراد رسیدگی های قانونی لازم انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up