• شناسه خبر : 58769
  • تاریخ انتشار : 10 دی 1401 - 03:55

ارتباطات و همکاری یکپارچه (UCC) به ما این امکان را می‌دهد که به راحتی و به طور مستقیم فیدهای صفحه، صدا و ویدیو را به اشتراک بگذاریم.

R13K 24

ارتباطات یکپارچه Ucaas چیست؟

ارتباطات یکپارچه ucaas چیست؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید که ارتباطات یکپارچه  به یک مدل سرویس اشاره دارد که در آن اپراتورها برنامه‌های کاربردی یا خدمات مختلف نرم‌افزار ارتباطی را از طریق یک شبکه خدمات ابری جهانی ارائه می‌دهند. کاربران دیگر نیازی به نصب و استقرار سیستم ارتباطی بر روی سخت‌افزار در محل کسب‌وکار ندارند، بلکه به سادگی سرویس را در وب‌سایت ارائه‌کننده مرکز تلفن ابری خریداری کرده و از آن بدون نیاز به هرگونه سخت‌افزاری استفاده می‌کنند، که این امر هزینه عملیات و نگهداری شرکت را کاهش می‌دهد و کارایی تجاری را بهبود می‌بخشد. در گذشته از ارتباطات یکپارچه ucaas برای شبکه‌های کوچک استفاده می‌کردند اما امروزه این نوع از ارتباطات به طور گسترده‌ای در حال پیشرفت و رشد هستند. به همین خاطر دیگر از این نوع ارتباطات یکپارچه در تمام شبکه‌ها با ابعاد مختلف استفاده می شود.

سیستم تلفنی 3cx چیست؟

سیستم تلفنی 3cx یک سیستم تلفن مبادله شعب خصوصی (PBX) مبتنی بر نرم افزار است که توسط شرکت 3cx توسعه یافته و فروخته می‌شود. سیستم تلفن 3CX مبتنی بر استاندارد SIP ( پروتکل شروع جلسه ) است و برنامه‌های افزودنی را قادر می‌سازد تا از طریق شبکه تلفن سوئیچ شده عمومی (PSTN) یا از طریق پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VOIP) در فضای ابری یا از طریق یک سرویس ابری تحت مالکیت و بهره برداری انجام شوند.  نماینده رسمی 3cx  در ایران شرکت فناوری نومان است که می‌توانید نسبت به خرید لایسنس 3cx  بنام خودتان اقدام کنید

ویژگی سیستم تلفن 3cx

سیستم تلفن 3CX از تعدادی مؤلفه مبتنی بر نرم‌افزار تشکیل شده است. PBX، از طریق یک کنسول مدیریت مبتنی بر وب، تلفن نرم‌افزاری برای Windows و کلاینت‌های تلفن همراه برای iOS و Android قابل دسترسی و مدیریت است. سیستم تلفن همراه را می توان با Sip Phone یا Client یا ترکیبی از این دو استفاده کرد. PBX قابلیت های ارتباطی یکپارچه از جمله چت، پست صوتی به ایمیل، فکس به ایمیل، کنفرانس ویدئویی یکپارچه، کنفرانس تماس، سامانه گفتگوی آنلاین، پیام کوتاه و سایر ادغام‌ها با فیس بوک و بسیاری از پلتفرم‌های CRM را ارائه می‌دهد.

ارتباطات و همکاری یکپارچه (UCC) چیست؟

راه‌حل‌های ارتباطات و همکاری یکپارچه (UCC) به ما این امکان را می‌دهد که به راحتی و به طور مستقیم فیدهای صفحه، صدا و ویدیو را به اشتراک بگذاریم و بر موانع فاصله غلبه کنیم. UCC به یک فناوری واحد اشاره نمی‌کند. این شامل اجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعددی است که اغلب از فروشندگان مختلف و با یکدیگر یکپارچه شده‌اند. در نتیجه، این سیستم‌ها را می‌توان به طور یکپارچه با هم استفاده کرد و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد:

  • کنفرانس صوتی
  • ویدئو کنفرانس
  • اشتراک‌گذاری صفحه
  • پیام فوری
  • حضور و غیاب را بررسی کنید

ابزار همکاری یکپارچه مناسب می‌تواند به شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی کمک کند تا بهره‌وری بیش‌تری داشته باشند و اغلب منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

مزایای پلتفرم UCaaS

سهولت استفاده

UCaaS می‌تواند به ساده‌سازی ارتباط هم برای کاربران سنتی و هم برای کاربران فناوری باهوش کمک کند. این می‌تواند بدون باز کردن چندین برنامه، تجربه ارتباطی یک مرحله‌ای را برای همه نیازهای ارتباطی ارائه دهد.

همچنین می‌تواند به کاربران این امکان را بدهد که به‌طور یکپارچه تماس‌های تلفنی را به تماس‌های ویدیویی با اشتراک‌گذاری صفحه تبدیل و ساده‌سازی کنند.

همکاری پیشرفته

کارمندان می‌توانند به راحتی با استفاده از ویژگی‌هایی مانند تماس ویدیویی، چت و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بر روی یک پلتفرم به‌صورت بصری تعامل و همکاری داشته باشند. به‌علاوه، با سایر برنامه‌های کاربردی متمرکز برابر ادغام کنید تا بدون زحمت گردش‌های کاری سفارشی ایجاد کنید که کارایی و ارتباطات را در سازمان شما بهبود می‌بخشد.

صرفه‌جویی در هزینه

UCaas علاوه بر بهبود کارایی با ساده‌سازی سیستم‌های ارتباطی در یک پلتفرم، راهی برای دستیابی به سطح بالایی از صرفه‌جویی در هزینه‌ها به کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

بهره‌وری

بهره‌وری زمانی افزایش می‌یابد که UCaaS برای افزایش سرعت و کارایی ارتباط بین بخش‌ها، افراد و با مشتریان کار می‌کند.

R13K 25

چرا شرکت‌های بیش‌تری از UCaaS استفاده می‌کنند؟

سیستم‌های UCaaS کارآمدتر و مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های ارتباطی سنتی‌تر عمل می‌کنند و باعث صرفه‌جویی در هزینه و افزایش بهره‌وری می‌شوند در واقع می‌توان گفت که یک راهکار ارتباطی بسیار خوب هستند. البته افزایش بهره‌وری به این معنی است که کارمندان می‌توانند کارهای بیش‌تری را سریع‌تر انجام دهند، که می‌تواند منجر به افزایش قابل توجه درآمد شود. در نهایت، ارتباطات روان‌تر به تجربه خدمات بهتر به مشتری تبدیل می‌شود و به سازمان شما اجازه می‌دهد برای مزیت رقابتی نیازهای مصرف‌کننده را برآورده یا از آن فراتر رود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up