• شناسه خبر : 59687
  • تاریخ انتشار : 27 آبان 1400 - 12:56

استاندار اردبیل گفت: برای بهبود فضای کسب و کار استان کمیته‌ای تشکیل می‌شود تا موانع موجود شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

shahrkhan ir Dr Ameli1

سید حامد عاملی روز پنجشنبه در جلسه گفت وگوی دولت و بخش خصوصی افزود:برای بهبود فضای کسب و کار استان کمیته‌ای تشکیل می‌شود تا موانع موجود شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش براین است تولید در استان رونق بگیرد افزود:همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی جهت رونق تولید و اشتغال حمایت کنند و اگر این حمایت‌ها صورت نگیرد بخش تولید و صنعت متضرر می‌شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد:قوانینی که مخل تولید است باید مورد بازنگری شده و بصورت دقیق و عادلانه مورد اجرا گذاشته شود و دستگاه قضا هم در این مورد وظیفه اصلی دارد که آن هم تحقق عدالت و اجرای دقیق قانون می‌باشد.

عاملی گفت:هرگونه توسعه و تقویت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف گردشگری ،کشاورزی ،صنعت و خدمات در این استان نیازمند همکاری بین‌بخشی و همراهی بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات بانکی مصوب کارگروه اشتغال و یا ستاد تسهیل است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه رونق درآمد و کسب و کار مردم اصلی‌ترین دغدغه مسئولان استان اردبیل است.افزود:فلسفه وجودی مدیران و مسئولان تسهیل و بهبود شرایط اقتصادی و درآمدی مردم است و در کنار آن اصلی‌ترین رویکرد ما تقویت نظام تولید و اشتغال است.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی نمین و بهره‌مندی از امتیازات این منطقه گفت: سرمایه‌گذاری و افزایش واحدهای تولیدی در استان ایجاب می‌کند تا از زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین برای جذب سرمایه‌گذاری استفاده شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up