• شناسه خبر : 62781
  • تاریخ انتشار : 14 بهمن 1400 - 11:36

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری در حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه هیچگونه تبعیضی نداشته باشد.

جواد انصاری:شهرداری هیچ تبعیضی در حمایت از اصحاب رسانه نداشته باشد

ضرورت فعالیت اتاق فکر و مرکز پژوهش شهرداری


به گزارش شهرخوان؛ جواد انصاری در هجدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می داریم و به روح بلند شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس درود و تحیت می فرسیم.

وی بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی را حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب راتوصیف کرد و یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهید معادی و یحیوی را در اردبیل گرامی داشت و گفت: این شهدا برای همیشه درس استقامت و پایمردی را برای ما به یادگار گذاشتند.

انصاری افزود: ارتحال شیخ الفقها آیت الله صافی گلپایگانی را نیز تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم مقلدان این مجتهد گران سنگ همواره سیره و سلوک او را مرام خود قرار دهند.

وی از خرید ماشین آلات سنگین برای شهرداری اردبیل خبر داد و بیان کرد: در سفر به تهران علاوه بر این امر قرار شد تا با همکاری بنیاد مسکن در قبال تحویل شهرک کوثر اردبیل چند ین پروژه عمرانی به همت بنیاد مسکن در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به لایحه شهرداری در مورد تصویب اساسنامه مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری اشاره کرد و افزود: امیدواریم در این مرکز از ظرفیت اساتید برجسته استانی استفاده شود.

انصاری به گلایه های اعضای شورای شهر در مورد وضعیت نامناسب ساختمان دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری اشاره و تصریح کرد: با تخصیص زمین در منطقه مناسب اردبیل کلنگ زنی شودتا بهره برداری ازاین پروژه دانشگاه علمی – کاربردی صاحب ساختمان شود.

وی ضرورت فعالیت اتاق فکر و مرکز پژوهش شهرداری را نیز یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت برای رفع مشکلات شهر پیشنهادات راهگشا در حوزه های مختلف ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین به شهردار اردبیل توصیه کرد؛ در اسرع وقت معوقات نشریات محلی و خبرنگاران را پرداخت کرده و بدون تقسیم بندی جناحی، سیاسی و یا دیگر تبعیض ها همه اصحاب رسانه را در رسیدن به حق و حقوق واقعی خود کمک کنند.


شورای شهر اردبیل

شهرداری در اسرع وقت برای رسیدگی به معوقات اصحاب رسانه اقدام کند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up