• شناسه خبر : 62820
  • تاریخ انتشار : 14 بهمن 1400 - 02:16

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب باشید و تحقیقاتی هم انجام داده باشید، این مطلب را بخوانید.

بهترین راهنمای خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب برای سال 2022

خوب در اینجا به این سوال شما جواب میدهیم که چرا تصفیه مارکت در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب خانگی جزء بهترینهاست. تصفیه مارکت یک پلتفرمی است که تمامی نیازهای مشتریانی که به دنبال دستگاه تصفیه آب مناسب هستند فراهم آورده شده است و بدون شک تصفیه مارکت، با آدرس اینترنتی ( https://tasfiehmarket.com ) بهترین انتخاب برای خرید یک دستگاه تصفیه آب ، تصفیه مارکت است. این موضوع را با 4 دلیل به تشریح آن می‌پردازیم. و در  ادامه آن مقاله ای را که در سایت تاپ واتر به آدرس ( https://tappwater.co ) و در قسمت مقالات  و مقاله ای با عنوان راهنمای خرید بهترین فیلتر دستگاه تصفیه آب در سال 2022 منتشر شده را به ترجمه در آورده ایم تا شما هنگام خرید دستگاه تصفیه آب و همچنین فیلتر های تصفیه آب بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .همچنین اگر شما بخواهید اصل مقاله ای را که در سایت تاپ واتر منتشر شده است را مشاهده نمایید میتوانید با کلیک روی این لینک اصل آن مقاله را مشاهده نمایید.

دستگاه تصفیه آب - تصفیه مارکت

    1- اعتبار تصفیه مارکت

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب باشید و تحقیقاتی هم انجام داده باشید، ممکن است در انتخاب خود دچار تردید و اینکه چه دستگاهی بخرم و از کی بخرم شده باشید. نکته‌ی مهمی که ما اینجا به شما راهنمایی می‌کنیم، خرید دستگاه تصفیه آب از یک مرکز معتبر است. بدیهی است یک شرکت معتبر و متخصص درزمینهٔ فروش دستگاه تصفیه آب، حتماً گزینه‌ی بهتری نسبت به یک فروشنده بدون مجوز است و قطعاً قابل‌اطمینان‌تر است. پلتفرم تصفیه مارکت زیرمجموعه شرکت پاک آبان ایلیا گستر بوده که مجوزات آن را در سایت می‌توانید مشاهده و حتی استعلام کنید.

    2- تخصص در تصفیه مارکت

تصفیه مارکت با پیشینه تجربه بیش از یک دهه درزمینهٔ فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی راه‌اندازی شده است. تاکنون برای شما پیش‌آمده است که یک کار تعمیر را به یک تازه‌کار و یا غیرمتخصص داده باشید؟ حتماً دیده‌اید هم‌زمان زیادی از شما تلف می‌شود و هم آخر کار ممکن است به نتیجه دلخواه نرسیده باشید. اما این را هم تجربه کرده‌اید که کار را دست کاردان وقتی می‌سپارید چقدر راحت و بدون دردسر به نتیجه دلخواه می‌رسید.

پس ثابت شد تخصص مهم است. آن‌هم در رشته‌ی تصفیه آب که متأسفانه، بسیاری از افراد بدون تجربه و دوره آموزشی حرفه‌ای، به این رشته واردشده‌اند. و متأسفانه نه خودشان موفق می‌شوند و در قبال آن مشتریان زیادی را به‌صورت ناراضی نگه می‌دارند. پس به تخصص اهمیت دهید. تصفیه آب تخصص ماست.

    3- تنوع در تصفیه مارکت

به‌طور قاطع می‌توان گفت که مجموعه تصفیه مارکت، برای تمامی مشخصات آب‌ها دارای یک محصول پیشنهادی است. آن‌قدر تنوع داریم تا برای تمام آب‌هایی که البته امکان تصفیه شدن را داشته باشند بتوانیم محصول دقیق و موردنیاز را معرفی کنیم. شما می‌توانید بازمان کمی وب گردی در تصفیه مارکت، با انواع و اقسام محصولات تصفیه مارکت آشنا شوید و به بهترین انتخاب برسید.

البته کارشناسان ما در تصفیه مارکت آمادگی کامل رادارند تا با مشاوره رایگان، بهترین و مناسب‌ترین دستگاه تصفیه آب موردنیاز شما را پیشنهاد فنی دهند. با تصفیه مارکت واقعاً تمامی نیازهای یک مشتری برای خرید دستگاه تصفیه آب برآورده خواهد شد. اعتماد شما در این سال‌ها، مسئولیت ما را بیشتر کرده و همین امر باعث بهبود و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شده است.

    4- گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای تصفیه مارکت

گاهی اوقات فقط حرف گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شود، اما در واقعیت به آن عمل نمی‌شود. خصوصاً در ایران که متأسفانه در بسیاری از موارد خیلی جدی گرفته نمی‌شود. در بسیاری از موارد مشاهده‌شده که مشتری کارت گارانتی هم دارد اما نه خبر از آدرس شرکت دارد و نه کسی به تلفن او جواب می‌دهد. گاهی اوقات متأسفانه برخی سودجویان اگر بتوانند گارانتی را ندهند نمی‌دهند. مثلاً ایرادها و بهانه‌هایی می‌آورند تا از بار گارانتی و بعضاً خدمات پس از فروش، شانه خالی کنند.

به‌عنوان‌مثال اینکه برگه گارانتی اگر نباشد گارانتی نمی‌دهند یا حتی برخی ایرادهایی از مخدوش شدن کارت گارانتی می‌گیرند و از این قبیل موارد. که شاید شما که این مقاله را می‌خوانید دچار این مشکل شده باشید و حتماً تائید می‌کنید. مشتریان گرامی کاملاً به این موضوع دقت داشته باشید گول گارانتی‌های طولانی‌مدت و غیراصولی را نخورید. وقتی قرار باشد تعهدی نباشد چه تفاوتی دارد که زمان گارانتی چقدر باشد؛ پس هرچقدر طولانی‌مدت تر مطرح شود مشتری هنگام خرید، گول زمان گارانتی طولانی را می‌خورد. و ازاین‌دست مطالب زیاد است و حتماً شما هم تجربه‌های مختلفی از این موضوع دارید.

اما در تصفیه مارکت با چندین هزار مشترک یک سیستم مکانیزه CSS وجود دارد که کلیه مشترکان، از بدو ثبت سفارش دارای سابقه هستند. کلیه اموری که برای آن‌ها انجام می‌شود در آنجا ثبت می‌شود. برای کلیه موارد قوانین وجود دارد و مشتری طرف حساب یک فرد نیست که خدای‌نکرده انتخابی یا گزینشی برخورد شود. طرف حساب مشتریان یک شرکت است که با عوامل خود به خدمات مربوطه می‌پردازد. قوانین در شرکت تصفیه مارکت برای تمامی مشترکین یکسان می‌باشد و علت آن سیستم مکانیزه ایست که در آن تمامی این موارد به‌درستی انجام می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال تصور کنیم که کارت گارانتی شما گم‌شده باشد و واقعاً هم خیلی اتفاق میافتد.

و این حق مشتری است که حتی اگر کارت گارانتی خود را گم کرد، از مزایای گارانتی برخوردار باشد. در تصفیه مارکت، تمامی این موارد سیستمی است و روی برگه مشترک، ثبت‌شده که تا چه زمانی دستگاه تصفیه آب خریداری شما  گارانتی معتبر تصفیه مارکت را دارد.

از موارد دیگر، تنظیم درست و حرفه‌ای ثبت گزارشات تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب است. این مورد هم به‌صورت سیستمی انجام می‌پذیرد و کسانی که تمایل به دریافت سرویس‌های مرتب و منظم و سروقت داشته باشند در مجموعه تصفیه مارکت به‌خوبی آن را دریافت خواهند کرد.

دستگاه تصفیه آب - تصفیه مارکت

به دنبال بهترین فیلتر آب برای خرید در سال 2022 هستید؟

اگر نگران کیفیت آب‌لوله‌کشی خود هستید یا طعم آن را دوست ندارید پس تنها نیستید. آب‌لوله‌کشی عمومی به‌شدت تنظیم‌شده است، اما افراد بیشتری در مورد محتوای آن نگران هستند. محصولات جانبی کلر، فلزات سنگین مانند سرب یا جیوه، PFAS، نیترات، آرسنیک، خوردگی لوله، رسوب آهک، میکرو پلاستیک و غیره.

آب بطری باوجوداین تصور که سالم است، حتی بدتر است. طبق صدها مطالعه، بیشتر آب‌های بطری حاوی میکرو پلاستیک‌ها و اختلالات هورمونی است. علاوه بر این برای کیف پول بد و برای سیاره وحشتناک است. میلیون‌ها نفر در حال حاضر به دنبال آب آشامیدنی سالم برای خانه و خانواده خود هستند. اما انتخاب فیلتر آب موردنیاز شما می‌تواند سخت باشد زیرا محصولات زیادی در آمازون و سایر بازارهای آنلاین موجود است.

چگونه بهترین فیلتر آب را برای خود پیدا کنید؟

در این مقاله ما 8 محصول برتر تصفیه آب را با طیف گسترده‌ای از کاربردها و قیمت‌ها فهرست می‌کنیم.

چگونه بهترین فیلترهای آب را برای این راهنما انتخاب کردیم؟

ما بیش از 100 فیلتر آب مختلف را در چند سال گذشته آزمایش و ارزیابی کردیم. بر این اساس ما آن را به چند نامزد بزرگ محدود کردیم. ما بر اساس فیلتراسیون، نصب/راه‌اندازی، راحتی، ارزش برای پول، پایداری و اعتبار محصول/برند ارزیابی کردیم.

چرا به فیلتر آب نیاز دارید؟

به‌طورکلی آب‌لوله‌کشی عمومی در آمریکای شمالی و اروپا برای نوشیدن بی‌خطر در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که طعم آن عالی است یا آبی که از شیر شما خارج می‌شود سالم است.

طبق مطالعات متعدد ، آب بطری ازنظر سلامتی بدتر از آب‌لوله‌کشی است زیرا حاوی  میکرو پلاستیک‌ها و اختلالات هورمونی است. شواهد قابل‌توجهی وجود دارد مبنی بر اینکه نرم‌کننده‌های بسته‌بندی پلاستیکی مورداستفاده برای نوشیدنی‌ها و مواد غذایی باعث اختلال در هورمون می‌شوند و این بر تولیدمثل و افزایش خطر سقط‌جنین تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، آب بطری شده ممکن است حاوی همان آلاینده‌هایی باشد که آب‌لوله‌کشی عمومی شامل  PFAS ،  آرسنیک  و باکتری است. درنهایت تولید و دفع  بطری‌های آب برای محیط‌زیست وحشتناک است .برای اطمینان از نوشیدن آب سالم، یک فیلتر آب باکیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه یک جایگزین عالی است.

دستگاه تصفیه آب - تصفیه مارکت

انواع فیلترهای آب موجود

امروزه در بازار کمبود فیلتر آب موجود نیست. فیلترهای پارچ، فیلترهای شیر آب، فیلترهای زیر سینک، پیشخوان و فرمت‌های دیگر وجود دارد.

نوع فیلترطرفدارانمنفی
Pitcher/Carafe (به‌عنوان‌مثال Brita یا PitcherPro توسط TAPP)بدون نصب
کارآمد در کاهش کلر برای بهبود طعم
جریان آهسته و ظرفیت کم
فضای یخچال را اشغال می‌کند
فیلتر شیر آب (به‌عنوان‌مثال TAPP)نصب آسان بدون لوله‌کش بر روی 95% شیرآلات جریان بالا و ظرفیت فیلتر بالا
حذف تمام آلاینده‌های عمومی آب ولوله‌ها
برخی از شیرها ناسازگار هستند
معمولاً سختی آب را کاهش نمی‌دهند
فیلتر جاذبه (به‌عنوان‌مثال  برکی )بدون نصب
کارآمد در از بین بردن آلاینده‌های رایج
جریان آهسته
فضای روی پیشخوان آشپزخانه
دمای آب تا دمای اتاق افزایش می‌یابد
زیر سینک /  اسمز معکوسراندمان تصفیه آب بسیار بالا اکثر آلاینده‌ها
پس از نصب “نامرئی” در آشپزخانه
گران بودن نصب و نگهداری سرعت جریان آهسته
اتلاف آب و انرژی
مشکلات رایج باکتری‌ها
حذف تمام مواد معدنی سالم
طعم مسطح و خاموش نشدن
فیلترهای تقطیر (مثلاً Mitte)راندمان بالای تصفیه آبسرعت جریان آهسته
مصرف انرژی بالا
تمام مواد معدنی سالم را حذف می‌کند (پس باید اضافه شود)
طعم صاف و خاموش نشدن فضای روی پیشخوان آشپزخانه
فیلترهای UVبسیار کارآمد در از بین بردن/از بین بردن باکتری‌ها کارآمد انرژی
قابل‌نصب در زیر سینک یا ترکیب با فیلترهای دیگر
سایر آلاینده‌ها را از آب حذف نمی‌کند مانند فلزات سنگین، نمک‌ها، کلر یا مواد مصنوعی مانند فرآورده‌های نفتی یا داروها نیاز به تعمیر و نگهداری سالانه دارند.
فیلترهای کل خانهکارآمد در از بین بردن بیشتر آلاینده‌ها، نرم شدن آب و موارد دیگر.
نصب و راه‌اندازی را می‌توان پنهان کرد
فیلتر تمام آب ازجمله دوش
نصب و نگهداری بسیار گران
است فضای زیادی را اشغال می‌کند برخی از آن‌ها انرژی زیادی مصرف می‌کنند مشکلاتی که اگر به‌درستی نگهداری نمی‌شوند

به‌عنوان علاقه‌مندان به آب‌لوله‌کشی، مزایا و معایب هر جایگزین را آزمایش کرده و خلاصه کرده‌ایم:

راهنمای ما در مورد  آلاینده‌های معمول آب‌لوله‌کشی و  فیلترهای TAPP را بخوانید و حذف و کاهش دهید .

چگونه بفهمم که فیلتر آب‌کار می‌کند؟

متأسفانه فیلترهای آب زیادی فروخته می‌شوند که ادعاهای غیرقابل‌تأییدی در مورد کارایی آن‌ها دارند. بنابراین بسیار مهم است که شما همیشه به گزارش آزمایشگاه مستقل برای پشتیبانی از ادعاهای برند یا سازنده فیلتر آب نیاز داشته باشید. در ایالات‌متحده گواهینامه NSF می‌تواند شروع خوبی باشد اما برای اروپا چنین استانداردی وجود ندارد. علاوه بر این، اکثر فیلترها فقط برای NSF-42 گواهی دارند که اساساً به این معنی است که کلر را کاهش می‌دهند اما هیچ‌چیز دیگری.

به‌عنوان نمونه‌ای از یک گواهینامه خوب،  تست آزمایشگاهی مستقل EcoPro توسط TAPP Water را ببینید.

بهترین فیلتر آب برای نیازهای شما چیست؟

اگرچه برخی از قوانین و دستورالعمل‌های کلی وجود دارد، بهترین گزینه اغلب بر اساس نیازهای هر خانواده است. این شامل

  • محل زندگی شما و کیفیت آب محلی – آیا منبع آب عمومی قابل شرب دارید؟ آیا لوله‌های ساختمان قدیمی هستند ؟ آیا آب بسیار سخت است، بسیار کلردار است یا آلاینده‌های محلی خاصی دارید که باعث ایجاد مشکل می‌شود؟
  • کودکان خردسال / نوزادان – اگر بچه‌های خردسال دارید، باید بیشتر مراقب باشید زیرا آن‌ها به مقادیر کمی از آلاینده‌ها مانند سرب، نیترات یا میکرو پلاستیک‌ها حساس‌تر هستند.
  • طراحی آشپزخانه – آیا آشپزخانه‌ای با طراحی فانتزی دارید یا آشپزخانه‌ای ساده ؟ آیا محصولی می‌خواهید که در آشپزخانه ادغام شود؟ یا محصولی می‌خواهید که به‌راحتی نصب و جدا شود؟
  • مهارت‌های لوله‌کشی – اگر یک لوله‌کش سرگرم‌کننده هستید، گزینه‌های بیشتری برای نصب یک سیستم خواهید داشت. اکثر مردم به دلیل خطر ایجاد نشتی و آسیب‌های دیگر نمی‌خواهند لوله‌ها را لمس کنند.

برای اکثر خانواده‌ها مقرون به‌صرفه‌ترین و بهترین فیلتر آب، فیلتر آب کوزه یا شیر آب است. اما اگر بودجه بیشتری دارید، فیلتر زیر سینک یا فیلتر کل خانه نیز می‌تواند راه‌حل خوبی باشد.

دستگاه تصفیه آب تصفیه مارکت

10 فیلتر برتر آب 2022

  1. بهترین کوزه فیلتر آب

از زمان اختراع اولین فیلتر بریتا 40 سال است که از کوزه‌های فیلتر آب استفاده می‌شود. آن‌ها پرفروش‌ترین محصول تصفیه آب در جهان هستند. تا همین اواخر همه آن‌ها در مواد پلاستیکی زشت تولید می‌شدند. سوما مستقر در ایالات‌متحده در سال 2013 با راه‌اندازی فیلتر پارچ شیشه‌ای این مورد را تغییر داد. از آن زمان تابه‌حال کوزه‌های فیلتر آب نوآوری کمی وجود داشته است.

PitcherPro by TAPP بیش از 80 آلاینده ازجمله کلر، سنگ‌آهک، آفت‌کش‌ها، فلزات سنگین و مواد دارویی را فیلتر می‌کنداین فناوری یک فیلتر 4 مرحله‌ای شامل فیبر کربن فعال، صفحه پلی‌پروپیلن، بازدارنده رسوب آهک و توپ‌های قلیایی و منیزیمی است. به زبان ساده، آب با طعم فوق‌العاده‌ای را با حداقل ضایعات پلاستیکی ارائه می‌دهد.

یک مزیت بزرگ PitcherPro این است که بلافاصله در هنگام خروج با سرعت حدود 1 لیتر در دقیقه فیلتر می‌شود. این بدان معنی است که زمان انتظار وجود ندارد. فقط می‌توانید لیوان آب آشامیدنی خود را پرکنید.کاراف از شیشه بوروسیلیکات مرغوب ساخته شده است و تقریباً 1.5 لیتر آب در خود جای می‌دهد. پرکنید و سرو کنید.پوشش پلاستیکی شارژ مجدد کارتریج را می‌توان از سایر مواد جدا کرد و کارتریج‌ها را کاملاً قابل بازیافت کرد.

معیار کامل را در مقایسه کوزه فیلتر آب ما با Brita، BWT، Philips و Laica بیابید. ما به‌خصوص دوست داریم که PitcherPro از شیشه با حداقل استفاده از پلاستیک ساخته شده باشد.

  1. بهترین فیلتر آب جاذبه

فیلترهای گرانشی صدها سال است که مورداستفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند در حذف پاتوژن ها و مواد شیمیایی مانند کلر، فلزات سنگین، رسوب آهک و غیره بسیار کارآمد باشند. دو تا از معروف‌ترین برندها Doulton (فیلتر جاذبه اصلی) و Berkey هستند. در سال‌های اخیر، برکی به‌ویژه ازنظر فیلتراسیون شهرت زیادی به دست آورده است. مقایسه مابین TAPP Water در مقابل برکی را ببینید. Berkey نسبت به سایر فیلترها گران‌تر است اما در آزمایشات ما برنده است. چیزی که آن‌ها به شما نمی‌گویند این است که فیلترها باید خیلی بیشتر ازآنچه گفته‌شده تغییر کنند. آزمایش‌های متعدد نشان داده‌اند که باکتری‌ها تنها پس از ۳ تا ۴ ماه جمع می‌شوند.

  1. بهترین فیلتر آب شیر (فیلتر شیر آب در ایالات‌متحده)

PUR و Brita این دسته را اختراع کردند و 20 سال است که فیلترهای آب شیر را می‌سازند. به این موارد کپی مانند Waterdrop و Geyser را اضافه کنید. در 10 سال گذشته، این شرکت‌ها محصولات مشابهی را بدون پیشرفت می‌فروشند.EcoPro Compact، Dyson از فیلترهای ساده آب است. کوچک، مقرون‌به‌صرفه، سازگاربامحیط‌زیست، آسان برای استفاده و فیلتراسیون بسیار کارآمد استEcoPro Compact در سال 2022 راه‌اندازی شد و بیش از 100 آلاینده رایج ازجمله کلر ، رسوب آهک، آفت‌کش‌ها، علف‌کش، سرب ، اکثر داروها و میکرو پلاستیک‌ها را فیلتر می‌کند. فیلتر شیر نیز به‌عنوان EcoPro یک نسخه بزرگ‌تر طولانی‌مدت در دسترس است.

هر دو فیلتر حاوی یک فیلتر کربن فعال 5 مرحله‌ای با استفاده از کربن فعال ساخته شده از پوسته نارگیل آلی توسط Jacobi هستند. بلوک کربن بسیار فشرده مورداستفاده در EcoPro و EcoPro Compact ذراتی به کوچکی 1 میکرون را فیلتر می‌کند اما بیشتر مواد معدنی سالم را از بین می‌برد.کارتریج‌ها از پوسته نارگیل ارگانیک و پلاستیک زیست‌تخریب‌پذیر ساخته‌شده‌اند  و حدود 3 ماه عمر می‌کنند. پس از مصرف می‌توان آن‌ها را با زباله‌های آلی دور ریخت.این محصولات شامل MyTAPP است که به شما کمک می‌کند وضعیت فیلتر، پس‌انداز، بطری‌های حذف‌شده، کاهش CO2 و دریافت یادآورهای ایمیل را نظارت کنید.بررسی کامل ما را در مورد نحوه مقایسه EcoPro با Waterdrop ، Geyser ، Philips ، Berkey ، Brita On Tap و موارد دیگر بررسی کنید.

  1. بهترین فیلتر آب زیر سینک

اگر آشپزخانه‌ای با طراحی زیبا دارید و می‌خواهید فیلتری یکپارچه داشته باشید، فیلتر آب زیر سینک معمولاً بهترین گزینه است. طیف گسترده‌ای از فیلترهای آب زیر سینک از برندهایی مانند Blue Water (به بهترین فیلتر RO در زیر مراجعه کنید)، Grohe، Culligan و Pentair ارائه‌شده است.فیلتر غیر RO موردعلاقه ما راه‌حل‌های زیبای یکپارچه Grohe است. آن‌ها آب‌لوله‌کشی خنک، فیلتر شده و حتی گازدار را مستقیماً از شیر آب ارائه می‌دهند.

  1. بهترین فیلتر آب RO

زیرمجموعه فیلترهای آب زیر سینک، فیلترهای اسمز معکوس هستند. ازنظر تاریخی، این‌ها هدر رفتن آب بوده است، سرعت جریان آهسته، مستعد رشد باکتری‌ها و حذف تمام مواد معدنی سالم و ایجاد طعم صاف بوده است. اما یک راه‌حل وجود دارد.Blue Water کل دسته فیلترهای RO را دوباره اختراع کرده است و محصولاتی با ظرفیت بالا، بدون رشد باکتری و معدنی مجدد آب ایجاد کرده است. تکنولوژی Bluewater SuperiorOsmosis آب را سریع‌تر و کارآمدتر از سایر سیستم‌های اسمز معکوس تمیز می‌کند. تصفیه‌کننده Pro برای بهره‌وری بیشتر در خانه، اداره، و هتل‌ها و رستوران‌ها، نرخ تحویل آب تمیز قابل‌توجه 60٪ را به دست می‌آورد.

  1. بهترین فیلتر کل خانه

اگر می‌خواهید آب‌لوله‌کشی تمیز در همه جای خانه خود ازجمله آشپزخانه، اتاق حمام و سایر خروجی‌های آب داشته باشید، فیلتر آب کل خانه می‌تواند یک راه‌حل عالی باشد اگرچه معمولاً بسیار گران است.پس از آزمایش‌های گسترده، بهترین انتخاب ما فیلترهای کل خانه آکواسانا است. الکس شوارتز یکی از بنیان‌گذاران ما می‌گوید: «این بهترین فیلتر آب کل خانه است. بسیار قابل‌اعتماد، از تمام مسائل ازجمله رسوب آهک و کلر مراقبت می‌کند و آب طعم عالی دارد.Aquasana Rhino شامل یک پیش فیلتر برای رسوب، یک سنگ مس-روی و معدنی برای کاهش فلزات سنگین محلول در آب، و رسوب‌گذاری و مهار رشد باکتری‌ها و جلبک‌ها و کربن فعال برای کاهش علف‌کش‌ها، آفت‌کش‌ها و سایر ترکیبات شیمیایی موجود است.ما فناوری فیلتر را دوست داریم که در مقابل اسمز معکوس (RO) در مصرف آب و انرژی کارآمد است. هر فیلتر 4 میلیون لیتر آب یا احتمالاً یک سال یا بیشتر دوام می‌آورد.

دستگاه تصفیه آب - تصفیه مارکت

  1. بهترین فیلتر تقطیر

فیلترهای تقطیر که ما آزمایش کردیم بسیار کند و ناکارآمد هستند. Mitte آلمانی تلاش زیادی برای تغییر این در سال 2019 با یک فیلتر تقطیر زیبا انجام داد که می‌تواند مواد معدنی و طعم را اضافه کند. متأسفانه هرگز راه‌اندازی نشد. بنابراین ما در حال حاضر موردعلاقه نداریم.

  1. بهترین بطری فیلتر در فضای باز

هنگام پیاده‌روی، مسافرت یا به‌سادگی در حال حرکت بدون دسترسی به آب فیلتر شده به فیلتر نیاز دارید. بطری فیلتر می‌تواند یک گزینه عالی باشد. ما قبلاً 10 بطری آب قابل شارژ مجدد را بررسی کرده‌ایم .بر اساس آزمایش بیش از 20 بطری فیلتر آب، موردعلاقه فعلی ما ازنظر قیمت و عملکرد، بطری Lifestraw است. فیلتراسیون خوب باقیمت مناسب. بااین‌حال، چیزی که ما پیوند نمی‌دهیم، بطری پلاستیکی است. نایب‌قهرمان ما Grayl است که اگرچه گران‌تر است و همچنین پلاستیک احتمالاً باکیفیت‌ترین فیلتر بطری در فضای باز موجود است.این‌یک بسته‌بندی است. این راهنمای ما برای 8 فیلتر برتر آب برای سال 2022 بود. واضح است که ما کمی بی‌طرف هستیم، اما امیدواریم که به شما کمک کند بهترین فیلتر آب را برای خود پیدا کنید.

منابع:

https://tasfiehmarket.com/product-category/water-purifier

https://tappwater.co/en/best-water-filter-guide-ro-jugs-tap/

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up