• شناسه خبر : 62960
  • تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400 - 02:11

تور مشهد می تواند یک فرصت بی نظیر برای شروع یک سفر زیارتی و سیاحتی باشد

RSH13 10

تور مشهد از تبریز از جمله تورهای پرطرفدار داخلی است که به صورت مداوم در حال برگزاری می باشد. این تور می تواند یک فرصت بی نظیر برای شروع یک سفر زیارتی و سیاحتی باشد. راه های مختلفی برای سفر به مشهد پیش پای شما قرار دارد. شما می توانید به صورت شخصی سفر کنید و یا برای رزرو تور اقدام نمایید. در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای سفر از تبریز به مشهد رزرو تور است.

این روش با توجه به داشتن هزینه کمتر و راحتی بیشتر نسبت به سفر های شخصی، بسیار مورد استقبال قرار گرفته و اکنون مسافران بسیاری ترجیح می دهند بدون دردسرهایی چون خرید بلیط و رزرو اقامتگاه تنها با چند کلیک مقدمات سفر خود را فراهم سازند. در مقاله پیش رو قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که رعایت آنها برای رزرو یک تور با کیفیت ضروری است.

درباره کلان شهر مشهد

مشهد شاید شناخته شده ترین مقصدی باشد که تمام ما ایرانیان با آن آشنا هستیم. شهری در شمال شرقی ایران که به عنوان مرکز خراسان رضوی شناخته می شود و عنوان پایتخت معنوی ایران را از آن خود کرده است. این مقصد حالا دیگر برای توریست های خارجی نیز آشناست و سالانه تعداد بسیاری از مسافران این شهر، افرادی خارج از مرزهای ایران هستند.

شهری که تا چندی پیش تنها به عنوان مقصدی زیارتی مطرح بود، در سال های اخیر با توسعه زیرساخت های گردشگری خود به مقصدی برای سفرهای چند منظوره بدل شده است. زیارت، تفریح، خرید، تحصیل، بازدید از آثار تاریخی و سرزدن به مناظر جذاب طبیعی را می توان مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر دانست.

جاذبه هایی که فقط در مشهد می بینید؟

مشهد شهری است که بدون دریا و جنگل توانسته به پر مسافرترین مقصد ایران تبدیل شود. اما چه چیزی این شهر را این همه پرطرفدار کرده است؟ در پاسخ به این سوال باید نخست به حرم امام رضا (ع) چشم دوخت که اصلی ترین جاذبه این شهر است و باقی جاذبه ها در سایه آن به وجود آمده اند.

مشهد همیشه پر مسافر بود و این سبب شد مسئولان این شهر در پی ایجاد انواع امکانات رفاهی برای مسافران باشند. در پی این تصمیم روزانه بر جاذبه های این شهر افزده شد، تا جایی که اکنون مشهد یکی از تفریحی ترین شهرهای کشور است که بیشترین تعداد هتل های ایران را در خود جای داده است. مراکز خرید و پارک و باغ وحش در همه جا وجود دارد پس از آنها فاکتور گرفته و به پارک های آبی این شهر به عنوان جاذبه های خاص مشهد می پردازیم.

سرزمین موجهای آبی

RSH13 11

این مجموعه یکی از چهار پارک آبی در مشهد است که در سال 1386 افتتاح شد و بلافاصله به یکی از محبوب ترین جاذبه های این شهر بدل گشت. سرزمین موجهای آبی از کامل ترین پارک های آبی کشور محسوب می شود که در زمینی با مساحت 23 هزار متر مربع احداث شده. انواع سرسره های آهسته تا سرعتی و پیچشی، رودخانه خروشان، چاله فضایی، حمام ترکی، تیوب سواری، سقوط آزاد و سونا را می توان امکانات موجود در این پارک دانست.

پارک آبی ایرانیان

پارک آبی ایرانیان از دیگر مجموعه های تفریحی مشهد است که فرصت انجام هیجان انگیز ترین بازی های آبی را نصیب بازدید کنندگان خود می کند. در این مجموعه نیز امکانات تفریحی فراوانی وجود دارد که چاله فضایی، موج سواری، رودخانه خروشان، حمام ترکی، ماساژ و محل بازی کودکان از مهم ترین آنها محسوب می شوند. این مجموعه در بلوار حجاب مشهد قرار گرفته و تهیه بلیط آن از طریق سایت های معتبر به صورت آنلاین امکان پذیر است.

سرزمین موجهای خروشان

از دیگر پارک های آبی مشهد می توان به سرزمین موجهای خروشان اشاره کرد که مهیج ترین تفریحات را برای مهمانان خود تدارک دیده. سرزمین موجهای خروشان که عنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان را از آن خود کرده، به مدرن ترین وسایل تفریحی مجهز شده و تنها مجموعه ای است که به طور همزمان توانایی پذیرش خانم ها و آقایان را دارد.

چه زمانی برای سفر به مشهد مناسب است؟

بهترین زمان سفر به مشهد با توجه به اولویت های مسافران تعیین می شود. برخی از افراد مناسب ترین زمان را مساوی با بهترین شرایط آب و هوایی در مقصد می دانند. بهترین زمان سفر در نگاه برخی دیگر از مسافران زمان عرضه تور مشهد ارزان قیمت است.  برخی از افراد نیز به ممکن است به تفریح یا جاذبه خاصی علاقه مند باشند و زمان مناسب برای آنها با دیگر مسافران متفاوت باشد.

به طور کلی بهترین زمان سفر به مشهد از نظر آب و هوایی بهار و اوایل پاییز است و از نظر ارزانی تورها دو ماه اول زمستان و خرداد ماه است. چرا که در این زمان ها حجم مسافران کم شده و قیمت اقامتگاه ها پایین آمده ست. در این زمان ها شانس عرضه بلیط مشهد لحظه آخری نیز بیشتر است.

قیمت تور مشهد بر چه اساسی تنظیم می شود؟

فاکتورهای گوناگونی دست به دست هم می دهند و ارقام تور مشهد را کنار هم می چینند. زمان سفر، کیفیت هتل، شیوه سفر، خدمات تور و مدت اقامت از مهم ترین این فاکتورها هستند. با این توضیح مشخص است که انتخاب های شما قیمت تور را تعیین می کند. در حال حاضر تور مشهد از تبریز در دو دسته ارزان قیمت و لاکچری برای مسافرانی با بودجه های مختلف قابل رزرو می باشد.

آیا امکان تغییر قیمت تور وجود دارد؟

بله. شما می توانید قیمت تور خود را به صورت افزایشی و یا کاهشی تغییر دهید. مسلماً این تغییر قیمت، سبب تغییر در کیفیت سفر شما نیز خواهد شد. توضیح بیشتر اینکه تورهای مشهد در هتل های مختلفی از یک تا پنج ستاره برگزار می شوند و با توجه به کیفیت اقامتگاه قیمت های متنوعی دارند. همچنین سفر در زمان های پر طرفدار چون نوروز می تواند هزینه رزرو تور را افزایش دهد.

مسیر هوایی تبریز – مشهد

با توجه به فاصله زیاد بین مبدأ تا مقصد، رزرو تور مشهد هوایی در تبریز طرفداران بسیاری دارد. مسیر هوایی تبریز به مشهد 840 کیلومتر است و مدت زمان پرواز در این مسیر یک ساعت و چهل دقیقه طول خواهد کشید. البته شرایط آب و هوایی ممکن است این زمان را تغییر دهد. کوتاهی زمان سفر و راحتی، مهم ترین مزایای رزرو تور هوایی مشهد از تبریز است.

مسیر زمینی تبریز – مشهد

تور تبریز به مشهد به صورت زمینی با قطار و اتوبوس نیز قابل رزرو است. این سفر با وجود مسیر طولانی به سبب ارزان بودن طرفداران بسیاری دارد. مسیر زمینی تبریز- مشهد 1525 کیلومتر است که طی کردن آن با اتوبوس حدوداً 19 ساعت و با قطار 24 ساعت طول می کشد. البته در صورت خرید بلیط قطارهای سریع السیر این زمان کمتر می شود. قیمت پایین و جاذبه های مسیر را می توان مهم ترین عوامل محبوبیت تور زمینی مشهد از تبریز دانست.

رزرو تور مشهد از تبریز در چند دقیقه!

فراهم آوردن مقدمات سفر همواره یکی از خسته کننده ترین قسمت های سفر است. خوشبختانه شما می توانید با رزرو یک تور کامل، تمام این مقدمات را به کارشناسان تور بسپارید و خودتان فقط به فکر بستن چمدان باشید. یعنی فقط با چند کلیک هم بلیط بخرید، هم هتل رزرو کنید و هم خدمات ویژه تفریحی هدیه بگیرید. در حال حاضر تور مشهد از تبریز در سایت های مختلف گردشگری از جمله سفرآس24  با خدمات متفاوت قابل رزرو است و قیمت های پیشنهادی متنوعی دارد.



دیدگاه ها

  1. امیر عدالتی گفت:

    یا امام رضا دلمان گرفته . کی میشه بطلبی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up