• شناسه خبر : 63150
  • تاریخ انتشار : 23 بهمن 1400 - 01:08

️شهردار اردبیل اظهار کرد: با جذب حدود ۷۰ درصد از بودجه مدیریت بحران استان برای مجموعه شهرداری اردبیل، عملیات بهسازی و ایمن‌سازی بستر رودخانه‌های گلمغان و بالیقلی چای اردبیل از محل اعتبارات این بودجه در دستور کار قرار گرفته است.

محمود صفری:  گلمغان و بالیقلی چای بهسازی می شود

بهسازی گلمغان و بالیقلی چای و در دستور کار شهرداری اردبیل


توسعه فضای سبز در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است

محمود صفری در نوزدهمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز و جبران عقب‌ماندگی کلانشهر اردبیل در سرانه فضای سبز را از اولویت‌دار ترین برنامه‌های مجموعه شهرداری است، گفت: اجازه نخواهیم داد اعتبارات بخش فضای سبز در جاهای دیگر از جمله تأمین حقوق کارکنان صرف شود.

وی تأکید کرد: با به‌کارگیری نیروهای تخصصی در سازمان زیبامنظر و فضای سبز شهرداری اردبیل در تلاش هستیم تا ورود تخصصی به این نیاز جدی شهر داشته باشیم.

شهردار اردبیل دغدغه مطرح شده در خصوص ایرادات وارده در حسابرسی مجموعه شهرداری در سال های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار اعضای محترم شورای شهر نمی‌گذاریم هیچ مشکلی در این زمینه بدون رسیدگی باقی بماند، همچنین بحث بیمه ماشین‌آلات شهرداری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در مجموعه شهرداری است چرا که با این اقدام از خسارات پیش‌رو پیشگیری می‌شود.

بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل با مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان تقدیم شورای شهر می‌شود

️شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در نوزدهمین جلسه رسمی شورای شهر از تقدیم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل با مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان در آینده نزدیک به شورای شهر خبر داد و گفت: این رقم نسبت به بودجه سال جاری ۴۰ درصد افزایش داشته و یک بودجه کاملاً عملیاتی است.

شورا



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up