• شناسه خبر : 63669
  • تاریخ انتشار : 07 اسفند 1400 - 02:13

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: بعد از 20 سال کار واگذاری تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اردبیل شفاف و در قالب مناقصه به فعالان این عرصه واگذار می شود.

سلامت صفری: شهرداری در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شفاف باشد

به گزارش شهرخوان، در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: روز مهندس را به فعالان عرصه مهندسی تبریک می گوئیم و امیدواریم در سایه تلاش مهندسان عمران و آبادانی شهرمان گستردگی بیشتری بگیرد.

وی ورود کانون های تبلیغاتی را به عرصه تبلیغات شهری با قدرت و جسارت کامل یادآور شد و خاطرنشان کرد: در 20 سال اخیر به اشکال مختلف سعی شده تا در این حوزه تحولاتی ایجاد شود اما در دور پنجم و ششم شورای شهر با واگذاری شفاف تابلوهای تبلیغاتی زیرساخت ها در این حوزه مهیا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل بیان کرد: در سه سال اخیر این واگذاری به همراه اصلاح و نوسازی سازه های تبلیغاتی در سطح شهر انجام شده و ما خوشحال هستیم که بخش خصوصی راغب و علاقمند به این امر شده است.

صفری با بیان اینکه عقد قرارداد باید در مهلت مشخص شده و از طریق آگهی مناقصه انجام شود، گفت: در عرصه تبلیغات نباید صرف مسایل اقتصادی و درآمدی نگاه کنیم بلکه بهتر است در پک های مشخص شده کانون های تبلیغاتی با محور انتقال پیام و اطلاع رسانی ها در این حوزه ورود پیدا کند.

️وی ساماندهی تابلوها را با اصلاح روند امور در این بخش یادآور شد و بیان کرد: بعد از گذشت 20 سال مدیریت شفاف در این حوزه اقدامی ارزشمند است و ما به راحتی می توانیم از ظرفیت و توان شرکت ها و کانون های تبلیغاتی بومی نیز در این حوززه استفاده کنیم.

شورای اسلامی اردبیل

شهرداری در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شفاف باشد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up