• شناسه خبر : 64085
  • تاریخ انتشار : 23 اسفند 1400 - 01:25

استاندار اردبیل گفت:بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، تزریق ۲ دز واکسن کرونا شرط اصلی سفر مسافرین نوروزی است.

پی سی آر کرونا

سیدحامد عاملی در جلسه ستاد سفر نوروزی استان اردبیل ضمن اشاره به برنامه‌ریزی مناسب برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان اردبیل بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، همانند سراسر کشور شرط اصلی سفر مسافران نوروزی به استان اردبیل تزریق ۲ دز واکسن کرونا است.

وی افزود: ستاد خدمات نوروزی استان اردبیل در ایام نوروز در نگارخانه خطایی به شکل شبانه‌روزی با حضور نمایندگان کشیک کلیه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و امدادی به عموم مسافران استان اردبیل در راستای ارائه خدمات تشکیل شده است.

عاملی گفت: بزودی شماره تماس‌های ارتباط مردمی با ستاد خدمات نوروزی استان اردبیل اطلاع رسانی خواهد شد که از عموم مسافران گرامی تقاضا داریم در صورت برخورد با هرگونه مشکلی به ستاد فوق اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: در راستای راهنمایی و توصیه‌های لازم کلیه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امدادی و انتظامی برای مسافران استان اردبیل، دفترچه‌ای طراحی و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: کلیه دستگاه‌های استان اردبیل در راستای ارائه خدمات نوروزی و بهداشتی به مسافرین در آماده باش کامل قرار دارند و شرایط نوروزی نباید موجب فراموشی و سهل‌انگاری مردم و مسئولان در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up