• شناسه خبر : 64148
  • تاریخ انتشار : 28 اسفند 1400 - 11:01

قائم مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل از تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت فرهنگیان و تخفیف ۳۰ درصدی برای اقامت سایر مسافران در استان خبر داد.

هتل

کمال‌الدین میرجعفریان گفت: مراکز اقامتی استان اردبیل در طول تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱ تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت فرهنگیان و ۳۰ درصدی برای اقامت سایر مسافران در نظر گرفته‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه ستاد خدمات سفر استان گفت: با توجه به این نکته که بعد از دو سال کرونایی امسال شرایط برای مسافرت مساعدتر است تلاش می‌کنیم شرایط را برای حضور مسافران در استان اردبیل به بهترین نحو آماده کنیم.

میرجعفریان می‌گوید: در ادامه جلسات قبلی ستاد خدمات سفر امروز هم جلسه‌ای داشتیم تا برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شویم، در این جلسه آمادگی دستگاه‌ها را پایش کردیم و اقدامات شهرستان‌ها را سنجیدیم.

او با اشاره به لزوم برخی اقدامات با توجه به شرایط آب و هوایی استان، گفت: لازم است که برخی اقدامات در زمینه آماده‌سازی شهر‌ها و جاده‌های استان با توجه به بارندگی برف در روز‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: برخی اقدامات در زمینه آمادگی استان برای استقبال از مسافران نوروز ۱۴۰۱ هنوز به سرانجام نرسیده است که در این جلسه از دستگاه‌های مختلف خواستیم تا در فرصت باقی مانده اقدامات خود را تکمیل کنند.

نادر فلاحی می‌گوید: هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌های استان انجام شده است و برنامه‌های مختلفی در قالب نوروزگاه در همه شهرستان‌های استان آماده اجرا هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up