• شناسه خبر : 65196
  • تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1401 - 07:54

از مکالمات واضح گرفته تا آزادی حرکت، هدست تلفن VoIP یک افزودنی ارزشمند به عنوان ابزار کار از راه دور شما است. بیایید با هم دلایلی که برای استفاده از هدست ویپ می توان نام برد را مورد بررسی قرار دهیم.

R13 30

 

تماس‌های صوتی و کنفرانس‌های ویدیویی بخش بزرگی از روزهای کاری از راه دور هستند، بنابراین داشتن ابزارهای فنی که باعث می‌شود شما بهترین ظاهر و صدای را داشته باشید بسیار مهم است. اگر از سیستم تلفن VoIP مبتنی بر فضای ابری استفاده می کنید ، خرید یک هدست تلفن VoIP خوب یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای خود و کارمندانتان است، به خصوص کسانی که از تلفن های سنگین استفاده می کنند.

مزایای هدست VoIP برای کار از راه دور بسیار است

تطبیق پذیری هدست و بهبود کیفیت تماس باعث می شود کارکنان شما مایل به استفاده از آنها در هنگام کار در دفتر، خارج از دفتر در سفر کاری و از راه دور در خانه باشند!

در ادامه نگاهی داریم به مزایای استفاده از یک هدست حرفه ای در سیستم تلفنی ویپ:

جلوگیری از درد بازو و گردن

بارزترین مزایای استفاده از هدست مزایای فیزیکی است، به خصوص اگر اغلب با تلفن صحبت می کنید یا به طور منظم تماس های تلفنی برنامه ریزی شده ای دارید. بسته به مدلی که انتخاب می کنید، هدست روی سر یا روی گوش شما قرار می گیرد. این یعنی خداحافظی با دست درد ناشی از نگه داشتن گوشی به سمت گوش یا گرفتگی گردن ناشی از قرار گرفتن گوشی بین گوش و شانه شما!

با طرف خود به وضوح صحبت کنید

اگر با بلندگو تماس می گیرید یا از تلفن نرم افزاری VoIP در رایانه یا لپ تاپ خود استفاده می کنید، ممکن است در کیفیت صدا از میکروفون و بلندگوی داخلی دستگاه با مشکل مواجه شوید. با استفاده از یک هدست، می‌توانید هنگام استفاده از دستگاه، میکروفون را به سمت دهان خود بچرخانید و اطمینان حاصل کنید که صدای شما به وضوح گرفته شده و از طریق تماس منتقل می‌شود.

دیگر ویژگی‌های فیزیکی هدست که وضوح مکالمه را بهبود می‌بخشد، میکروفون‌های حذف نویز هستند. فن آوری حذف نویز به کاهش یا حذف صداهای پس زمینه از انتقال با صدای شما کمک می کند. همچنین قابلیتی در هدست های حرفه ای ویپ وجود دارد که صدای طرف مقابل را نیز تا حدود زیادی با پشتیبانی ویپ بسیار شفاف تر از قبل می کند.

R13 31

حفظ قابل حرکت آزادانه

هنگامی که از تلفن VoIP برای برقراری و دریافت تماس استفاده می‌کنید، در تمام مدت مکالمه، به معنای واقعی کلمه، به میز خود بسته می‌شوید. شما فقط می توانید به اندازه ای که سیم تلفن کشیده می شود از تلفن دور شوید. یک هدست بی سیم به شما امکان می دهد بدون تأثیر بر اتصال شما با تماس گیرنده حرکت کنید.

انجام دادن چند کار همزمان، وقتی تلفن را کنار می گذارید

چه از یک نسخه بی سیم یا سیمی هدست استفاده کنید، دستان شما برای انجام سایر موارد کاری، مانند تایپ کردن یادداشت ها، یا جستجو در تیکت های پشتیبانی قبلی تماس گیرنده در پورتال  CRM، آزاد خواهند بود. می‌توانید در حین صحبت کردن با تلفن، چند کار انجام دهید و بهره وری و کارایی خود را افزایش دهید.

R13 32

ویژگی های برتر هدست های  VoIP

انتخاب یک هدست VoIP در واقع یک تصمیم کاملا شخصی است که بر اساس اینکه یک مدل برای یک فرد خاص چقدر راحت و قابل استفاده است. حتی ممکن است مدل‌های مختلفی را برای بخش‌های مختلف خریداری کنید (مثلاً فروش در مقابل پشتیبانی). اما هر هدستی را انتخاب کنید، به طور کلی با امکاناتی مانند حذف نویز و تقویت صدا، می توانید تصور کنید که کیفیت صدای تماس شما در تلفن تحت شبکه را بدون نیاز به آموزش ویپ، حداقل 2 برابر خواهد شد.

استفاده از هدست های تلفنی ویپ، شما را بسیار حرفه ای تر در ارتباطات به مشتری نشان خواهد داد. نمی توانید تصور کنید که یک تماس تلفنی بد چه عواقبی خواهد داشت. اگر شما یک کلمه را اشتباه بشنوید، یا کلمه ای با صدای ضعیف به طرف مقابل منتقل شود ممکن است در بسیاری از مواقع فروش ها را لغو کند و قرارداد ها را روی هوا ببرد! پس در خرید یک هدست تلفن ویپ تعلل نکنید، زیرا در فعالیت شرکت شما تاثیر مستقیمی خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up