• شناسه خبر : 65408
  • تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1401 - 01:00

فرماندار شهرستان گرمی گفت: کالای اساسی و سایر کالاها در بازار شهرستان گرمی به وفور یافت می‌شود و هیچ گونه کمبودی در مورد انواع کالاهای مصرفی به ویژه کالاهای اساسی در شهرستان گرمی وجود ندارد.

کالای اساسی

کالای اساسی زیر ذره بین اعضا کارگروه تنظیم بازار 


حسین مولایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و قیمت بازار با توجه به اصلاحات اقتصادی و اعلام نرخ‌های مصوب و با هدف تأمین سلامت بازار و آرامش مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی به توزیع یارانه‌ها و کالاهای اساسی در شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم شهرستان دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان گرمی به محتکران و گران فروشان این شهرستان هشدار داد و بیان کرد: نسبت به هر گونه گران‌فروشی و احتکار در سطح شهرستان به بهانه حذف ارز ترجیحی نظارت بیشتر اعمال شده و در حال حاضر در بازار شهرستان امنیت و ثبات قیمت خوبی حاکم است و باید این ثبات و امنیت حفظ شود و با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.

مولایی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در شهرستان اندیشیده شده است، گفت: کالاهای اساسی و سایر کالاها در بازار شهرستان گرمی به وفور یافت می‌شود و هیچ گونه کمبودی در مورد انواع کالاهای مصرفی به ویژه کالاهای اساسی در شهرستان گرمی وجود ندارد.

وی به فعالیت مستمر نانوایی‌ها در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: نانوایان نیز با بهره مندی از تمام ظرفیت‌های خود در جهت تأمین نان مردم در تلاش هستند بنابراین مردم با آرامش خاطر همانند گذشته فعالیت کنند.


بسته کالای غذایی

نظارت بر توزیع کالای اساسی در دستور کار قرار گرفت



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up