• شناسه خبر : 65669
  • تاریخ انتشار : 04 خرداد 1401 - 01:32

به گفته شهردار اردبیل بودجه تعیین شده برای اجرای بوستان میراشرف ۷ میلیارد تومان بوده و قرار است سوم خرداد عملیات اجرایی آن آغاز شود.

احداث بوستان میراشرف با بودجه ۷میلیاردی

شهردار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خبر داد.

محمود صفری با اعلام این خبر افزود: این بوستان با وسعتی مناسب و با هدف جبران بخشی از کمبود فضای سبز شهری به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهر اردبیل اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بوستان ۶ هکتاری میراشرف جهت استفاده عموم شهروندان ساکن در محدوده خیابان وحدت و محله میراشرف آماده‌سازی خواهد شد.

وی بودجه تعیین شده برای اجرای این بوستان را ۷۰ میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد: با حمایت رئیس و اعضای شورای شهر وعده‌ها و برنامه‌های ارائه شده برای توسعه متوازن شهر اجرا شود.

شهردار اردبیل  بیان کرد: پارک کوثر و شهرک اندیشه و پارک خانواده شورابیل نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هکتار به فضای سبز شهر اردبیل اضافه می‌شود، تصریح کرد:  پارک خانواده واقع در مجتمع فرهنگی شورابیل به مساحت ۴ هکتار نیز در دستور کار است.

وی گفت: فاز اول پارک سردار سلیمانی نیز آماده شده و تا شهریورماه به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید.

صفری ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های نیروی انسانی در بدنه مدیریت شهری همه وعده‌ها در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری به مرحله تحقق برسد.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up