• شناسه خبر : 65861
  • تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 12:26

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: وضعیت حمل کالا و بار در شهرستان اردبیل کاملا عادی و روان است.

حمل کالا

حمل کالا اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است


بهرام خیاوی با بیان اینکه جابجایی کالا در شهرستان اردبیل در ۲ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است، افزود: در این مدت بیش از ۱۹ هزار و ۲۹۸ برگ بارنامه صادر شده است.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۴ شرکت حمل و نقل در شهرستان اردبیل فعالیت می کند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای شهرستان اردبیل با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، تصریح کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در شهرستان اردبیل کاملا عادی و روان است.

خیاوی با اشاره به جابجایی ۱۴۰ هزار مسافر در قالب ۲۴ هزار سفر در شهرستان اردبیل بیان کرد: در ۲ ماه امسال جابجایی مسافر در شهرستان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در ۲ ماه سال جاری همچنین ۱۰۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان شناسایی، توقیف و قلع و قمع شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای شهرستان اردبیل ادامه داد: در این مدت ۱۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۴۵ مورد توقف و اخطار ساخت صادر، از ۱۱ مورد حفاری، درخت کاری و شانه سازی غیرمجاز جلوگیری، ۱۳ مورد بساط دستفروشان جمع آوری و ۱۰ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی قلع و قمع شده است.

خیاوی گفت: گشت های راهداری بطور مرتب در جاده ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده هم توانستند ۴۴ عدد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی و جمع آوری، ۲۵۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی اصلاح و تعمیر و ۴۰۰ عدد تابلوی الزامی را در راه های ارتباطی شهرستان اردبیل نصب کنند.

وی راه و حریم آن را سرمایه ارزشمند ملی و حفاظت و صیانت از آن را خط قرمز راهداری برشمرد و افزود: راهداران برای حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان شبانه روزی تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می کنند.


صادرات و واردات کالا

۳۴ شرکت حمل کالا در شهرستان اردبیل فعالیت می کند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up