• شناسه خبر : 66560
  • تاریخ انتشار : 18 تیر 1401 - 02:47

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای شهرستان خلخال را بیش از ۹۳ درصد عنوان کرد.

میر سعید سید متین ، مدیرعامل، از روند اجرای پروژه های گازرسانی به محور صنعتی سرچم و روستاهای شهرستان خلخال بازدید و توصیه های لازم در خصوص تسریع در عملیات اجرایی را به مسئولین ذیربط ابلاغ نمودند.

در این بازدید که نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی پروژه های در دست اجراء در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: براساس برنامه زمانبندی و با همکاری دستگاههای مسئول پروژه های گازرسانی به محور صنعتی سرچم و روستاهای اردبیلق، مزرعه، قوسجین، شمس آباد، کجل و دیز تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهند شد.

سید متین توسعه صنعتی شهرستان خلخال را یکی از اهداف عمده پروژه گازرسانی به محور صنعتی سرچم عنوان نمود و اظهار داشت: با گازرسانی به محور صنعتی سرچم زیرساختهای لازم بمنظور توسعه صنعتی شهرستان خلخال ایجاد شده و به تمامی متقاضیان صنعتی در این منطقه خدمات گازرسانی ارایه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۴۳ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه به منظور گازرسانی به محور صنعتی سرچم و روستاهای اردبیلق، مزرعه، قوسجین، شمس آباد، کجل و دیز اجرایی شده است افزود: خطوط تغذیه در این پروژه ها اجرایی شده و در حال شبکه گذاری و احداث ایستگاههای تقلیل فشار در منطقه هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای شهرستان خلخال را بیش از ۹۳ درصد عنوان نمود و گفت: هم اکنون بیش از ۱۴ هزار مشترک روستایی در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و با بهره برداری از پروژه گازرسانی در حال اجراء میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۶ درصد خواهد رسید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up