• شناسه خبر : 66904
  • تاریخ انتشار : 05 مرداد 1401 - 09:40

بدون شک مهم‌ترین ویژگی مجموعه والکس تیم پشتیبانی بسیار قوی آن است.

استفاده از پلتفرم‌های معتبر ایرانی برای انجام معاملات ارز دیجیتال علاوه‌بر حفظ امنیت دارایی کاربران، به رشد بازار ارز دیجیتال داخلی نیز کمک شایانی می‌کند. همچنین این سیستم‌ها سبب ایجاد یک فضای کارآفرینی در کشور می‌شوند که استفاده از آن‌ها به رشد این فضا نیز کمک می‌کند. والکس با ایجاد بستری امن برای معاملات کاربر با کاربر، بازاری قابل اطمینان برای معامه‌گران ایجاد کرده است. بستری که با توجه به تحریم‌های سنگین خارجی برای کاربران ایرانی، گزینه بسیار مناسبی برای انجام فعالیت‌های مالی در حوزه کریپتوکارنسی است.

RE13 210

از ویژگی‌های مهم و اساسی در یک پلتفرم معاملات رمزارز، تعداد کوین‌هایی است که کاربران می‌توانند در آن پلتفرم خرید و فروش کنند. هر‌چه میزان تنوع کوین‌ها در صرافی بالاتر باشد، کاربران آن امکان تصمیم‌گیری بهتری برای مدیریت سبد سرمایه و ترید‌های خود دارند. البته باید توجه داشت که وجود کوین‌های مطرح در فهرست معاملاتی نیز امری بسیار مهم و اساسی است.

صرافی والکس و امکانات ویژه معاملاتی 

یک صرافی معتبر که در زمینه رمزارزها فعالیت می‌کند، برای کسب اعتماد کاربران خود باید چند ویژگی اساسی را داشته باشد. تضمین امنیت دارایی و معاملات کاربران، حجم معاملات بالا، تنوع کوین‌ها، پشتیبانی قوی ارائه کیف پول اختصاصی، از اصلی‌ترین ویژگی‌های پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش رمزارز در هر صرافی است.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی مجموعه والکس تیم پشتیبانی بسیار قوی آن است. چت آنلاین و شماره تماس‌های ارائه شده در وب سایت همواره پاسخگوی نیاز مشتری‌ها در هر ساعت از شبانه روز هستند.

اپلیکیشن موبایل صرافی والکس در دو نسخه IOS و اندروید ارائه شده است و تمامی امکانات وب سایت اصلی والکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکاناتی نظیر استاپ لاس و پرایس آلرت در اپلیکیشن موبایل والکس در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین دسترسی به سوابق خرید و فروش کاربران، می‌تواند سرمایه‌گذاران را برای برنامه‌ریزی دقیق در بازار، راهنمایی کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up