• شناسه خبر : 67085
  • تاریخ انتشار : 18 مرداد 1401 - 01:39

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سند آمایش باید محور و اساس طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی و تحقیقاتی در اردبیل قرار گیرد.

داوود شایقی

داود شایقی روز گذشته ۱۵ مرداد در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش استان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: سند آمایش استان که به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده در قالب طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی می‌تواند بستر اجرایی مطلوبی به خود بگیرد که ما آمادگی داریم در قالب طرح‌های پژوهشی از این بستر فراهم شده بهره بیشتری بگیریم.

وی تصریح کرد: هر چند ما در حوزه پژوهش با کمبود اعتبارات از محل نیم درصد دستگاه‌ها روبه‌رو هستیم اما برای هزینه‌کرد یک میلیارد تومانی در این حوزه بهتر است یک یا 2 طرح شاخص با محوریت سند آمایش تصویب شده تا خروجی مطلوبی را از این طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی و تحقیقاتی شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در کنار فراخوان برای جذب طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی از بین 24 دستگاه استانی، امسال بر اساس بخشنامه شورای عطف، نیازسنجی‌ها در این حوزه انجام شده تا از ابتدای امسال همکاران ما سعی کنند تا عناوین این طرح‌ها را احصا و آماده فراخوان کنند.

شایقی افزود: با ابلاغ دستورالعمل بند «ه» قانون بودجه امسال، مقرر است تا در یک پروسه علمی طرح‌های پژوهشی مورد توجه قرار گیرد که از بین 99 عنوان طرح پژوهشی ارسال شده به دبیرخانه 49 عنوان انتخاب و در این نشست مورد ارزیابی و تأیید نهایی قرار گرفت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up