• شناسه خبر : 69856
  • تاریخ انتشار : 03 دی 1401 - 11:30

محمود صفری در نشست با نماینده اردبیل، به دریافت 5 هزار تن قیر رایگان، اختصاص۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مدیریت بحران و خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس شهری در سال جاری خبر داد.

توضیحات شهردار در حضور علی نیکزاد

به گزارش شهرخوان، محمود صفری در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل که با حضور علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری از محل اعتبارات مدیریت بحران که ۸۰ میلیارد تومان به اردبیل اختصاص یافته بود، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری اردبیل اختصاص یافت.

به گفته وی امسال حدود ۵ هزار تن قیر رایگان دریافت شده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۵ برابری داشته است.

شهردار اردبیل در ادامه با اشاره به آسفالت‌ریزی در سطح شهر اردبیل نیز، تصریح کرد: با اختصاص قیر رایگان طی ۸ ماهه سال جاری میزان آسفالت ریزی نیز افزایش چشمگیری داشته است به‌طوری‌که ۸۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح داشتیم و این میزان آسفالت ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲ برابری داشته است‌.

صفری ضمن قدردانی از پیگیری‌های نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در راستای تخصیص ۲۴۰ میلیارد تومان یارانه برای خرید اتوبوس‌های شهری، گفت: از ۶۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده ۸ دستگاه را تحویل گرفتیم و مابقی اتوبوس‌ها هم به مرور زمان دریافت و به ناوگان حمل‌‌ونقل درون شهری اضافه می‌شود‌.

شهردار اردبیل در پایان خواستار لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌های کشور شد و گفت: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش افزوده منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های شهری خواهد بود بنابراین انتظار داریم عدالت در این موضوع ایجاد شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up