• شناسه خبر : 11826
  • تاریخ انتشار : 07 شهریور 1398 - 11:34

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۵۰۰ واحد مسکن مهر در مرکز استان و ۵۰۰ واحد نیز در شهرستان پارس آباد در مرحله تکمیل و واگذاری است، گفت: تلاش می‌شود تا دهه فجر امسال باقی مانده طرح مسکن مهر تکمیل و واگذار شود.

مسکن
به گزارش شهرخوان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح اقدام ملی احداث ۴۰۰ واحد مسکن با مشارکت سازندگان در استان اردبیل در دستور کار گرفته است.

محبوب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: طرح اقدام ملی مسکن با تاکید رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در رونق بخشی به تولید مسکن مورد توجه قرار گرفته و قرار است در این طرح ۴۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل احداث و به متقاضیان واگذار شود.

محبوب حیدری

وی بیان کرد: با تدارک زمین و فراخوانی که منتشر شده از سازندگان مسکن استان خواسته می ‌شود تا در تولید و ساخت مسکن در قالب این طرح کمک کار دولت باشند.

واگذاری ۴۱ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان

حیدری درباره تکمیل مسکن مهر در استان اردبیل افزود: از ۴۲ هزار واحد سهمیه مسکن مهر استان اردبیل تاکنون ۴۱ هزار واحد تکمیل و به متقاضیان در استان واگذار شده است.

ساختمان-مسکن

او با بیان اینکه ۵۰۰ واحد مسکن مهر در مرکز استان و ۵۰۰ واحد نیز در شهرستان پارس آباد در مرحله تکمیل و واگذاری است، گفت : تلاش می‌شود تا دهه فجر امسال باقی مانده طرح مسکن مهر تکمیل و واگذار شود.

حیدری گفت: با واگذاری واحدهای باقیمانده و رفع ایرادهای احتمالی اعم از آسفالت کوچه‌ها و محوطه مجتمع‌ها، نصب آسانسور تلاش می‌شود تا پرونده مسکن مهر تا آخرسال جاری بسته شود.


بسته شدن پرونده مسکن مهر اردبیل تا آخرسال جاری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up