• شناسه خبر : 25925
  • تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1399 - 02:04

عضو شورای شهر اردبیل گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل نقطه قوت شورای شهر در دور پنجم است.

حبیب فتحی
حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در کنار حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذاران به ویژه در ساخت هتل پنج ستاره در شورابیل می‌کنیم، نباید این موضوع مورد سوءاستفاده و یا برخی برداشت‌های غلط شود چرا که ما در کنار حمایت‌ها منافع شهر و شهروندان را نیز مراعات خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه هنوز مصوبه کمیسیون ماده پنج در احداث هتل پنج ستاره به شورا ارسال نشده است، خاطرنشان کرد: تمام اعضای شورای شهر با ساخت هتل در این مجموعه با پشتیبانی سازمان همیاری و حضور سرمایه‌گذار موافق هستند ولی جای تعجب است که هنوز نقشه اجرایی هتل را مشاهده نکردیم که در چند طبقه و با چه کاربری‌هایی این پروژه قرار است عملیاتی شود.
عضو شورای شهر اردبیل افزود: شهرداری سهم خود را به کمتر از ۱۸ درصد در تغییر کاربری‌ها کاهش داده و قصد دارد هزینه آماده‌سازی، عوارض و صدور پروانه را با تخفیف فوق‌العاده اعمال کند.
فتحی ادامه داد: شهرداری از لحاظ مالی در این خصوص متضرر می‌شود ولی به خاطر اجرای این پروژه از این منافع چشم‌پوشی می‌کنیم ولی انتظار داریم در نقطه مقابل نیز مسئولان و تصمیم‌گیران استان شورا و شهرداری را در تکمیل برخی از پروژه‌های شهری نظیر پل قدس مساعدت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up