• شناسه خبر : 26727
  • تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1399 - 04:58

عضو شورای شهر اردبیل گفت: وضعیت پل قدس از لحاظ مالی و فنی مبهم و نامشخص است.

یعقوب هاشمی

 

یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل باید گزارش فنی و مالی دقیقی از پروژه پل قدس ارائه کند که تاکنون از این امر امتناع کرده است.

وی افزود: وضعیت پل قدس از لحاظ مالی و فنی مبهم و نامشخص است و ضرورت دارد در کنار گزارش هفتگی و ماهانه از روند احداث این پروژه شهرداری اطلاعات کامل فنی و مالی را نیز در اسرع وقت اعلام کند.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در تذکر کتبی به شهردار این موضوع را گوشزد کردم و این حق اعضای شورای شهر است که از بدهی و وضعیت مالی و فنی این پروژه مهم آگاه باشند.

یعقوب هاشمی افزود: در کارهای فنی نمی‌توان از سایر سیستم‌ها الگوبرداری کرد چرا که تنوع کار در این حوزه زیاد است اما می‌توانیم از الگوهای برتر در راستای اجرای پروژه‌ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری باید تمام پارامترها را در طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی مدنظر قرار دهد تا برجسته‌ترین الگوها مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: هرچند وضعیت ما متفاوت از سایر کلانشهرها به ویژه تهران است اما بنده با کلیات لایحه تسری یافتن مصوبات شورای فنی شهرداری‌های کلانشهر ایران در اردبیل موافقم چرا که می‌توانیم از طرح‌های موفق در شهرداری تهران استفاده کرده تا با یک هدف گذاری مناسب طرح را به پیش ببریم.

مهندس هاشمی حمایت شورا و شهرداری را از کسبه و اصناف در ایام کرونا یادآور شد و تصریح کرد: با ارائه تخفیف در عوارض و سایر دریافتی‌های شهرداری سعی‌مان بر این است تا فعالان اقتصادی سرپا ایستاده و مورد حمایت قرار گیرند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up