• شناسه خبر : 26835
  • تاریخ انتشار : 01 خرداد 1399 - 05:24

در روزهایی که زمزمه های ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به عنوان خبری مهم در صدر اخبار رسانه های کشور نقش بسته و زمینه ساز ورود رئیس دستگاه قضایی کشور شده و هر آن احتمال ابطال آن می رود.

باغ کشت و صنعت
بزرگان و سخنوران و حکیمان سرزمین بزرگ و دانش پرور و خرد ورزان دانای این بوم برین، همه را به تفکر و اندیشه در سخن گفتن و بیان مقصود و ادای کلام ، توصیه و سفارشهای بلیغ کرده اند . اول اندیشه وانگهی گفتار، سخن به اندازه گفتن، کلام سنجیده بیان کردن ، سخن نارس و بیجا نگفتن ، دانستن این نکته که سخن نگفتن و خامشی از سخن بیهوده و نسنجیده بهتر است ، با بیان سخن خوب و مستدل حتی میتوان دشمن را از خشم و غضب بازداشت.
اما مقصود از این مقدمه بلند بالا، نه موعظه پندانه است و نه نصیحت رندانه، چرا که حقیر خود محتاج عنایت اندیشمندانه ام. اما روی سخن ما با اساتیدی است که مسئولیت مجموعه ای حساس را برعهده دارند و لازم است با بیانات ملوکانه، اهالی را از اخبار استان آگاه سازند. اظهار نظر این حضرات چه بسا راهگشا بوده و در پس سخنان آنها،می توان گوشه ای از مجهولات ذهنی شهروندان در مورد برخی خبرهای مهم نیز روشن شود.
در روزهایی که زمزمه های ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به عنوان خبری مهم در صدر اخبار رسانه های کشور نقش بسته و حتی زمینه ساز ورود رئیس دستگاه قضایی کشور شده و هر آن احتمال ابطال آن می رود، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل، بلافاصله بعد از دستور حجت الاسلام  رئیسی به سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ارائه گزارش بررسی های این سازمان به هیات بازرسی جهت بررسی ایرادات جدی در این واگذاری، صحبت هایی را بر زبان می راند که آدمی را در بهت و حیرت فرو می برد.  بخشی از فرمایشات جناب ندایی که عینا نقل می شود توجه فرمائید:
این روزها بحث واگذاری کشت و صنعت مغان و برخی سیاه‌نمایی‌ها در این حوزه مطرح است که باید اعلام کنیم این واگذاری براساس اصل ۴۴ قانون اساسی و با یک روند درست و منطقی انجام شده و فرد برنده نیز هیچ مشکلی در مدیریت این مجموعه ندارد.
ای کاش جناب ندایی، منظور خود را واضح اعلام می کردند که سیاه نمایی مورد نظر ایشان در بحث واگذاری شرکت و کشت و صنعت مغان در این روزها، از سوی چه کسانی و به چه نیتی صورت می گیرد؟
ستون سارماشیق
نشریه اردبیل_آینده


دیدگاه ها

  1. زمانی۰۹۱۴۸۲۰۷۴۴۳ گفت:

    جناب ندایی مشکلی مدیریتی در مجموعه ندارد یعنی چه من یک اشاره ای در رابطه با خرد وله کردن کارگران بومی از طرف مدیریت شرکت داشته باشم که یک نمونه از هزاران حیله و نیرنگ خریدار باشد مردم فقیر و زحمت کش مغان ودانش آموزان در تعطیلات تابستان چشمشان را به درآمدی که از برداشت میوه باغات مربوط به آن شرکت دوخته اند از موقع آمدن خریدار وارد شدن کارگران بومی برای برداشت میوه ممنوع است تمامی کارگران را از اطراف تبریز آورده اند بنده یک شهروند یک نفر را سراغ ندارم که بعد از واکزاری جذب شرکت شده باشد اونهای را که جلو دوربین میارن که استخدام کرده ایم قبلا فصلی برای شرکت کار میکردن سر مردم منطقه سر مسئولان منطقه و استان اردبیل کلاغ بزرگی گذاشته اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up