• شناسه خبر : 29378
  • تاریخ انتشار : 05 تیر 1399 - 05:43

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار و اصلاندوز گفت: در تلاشیم وضعیت بیمارستان ارس در شأن مردم شهرستان پارس آباد ارتقاء یابد.

مجلس

عباس جهانگیرزاده عنوان کرد: لحظه‌ای از پیگیری مطالبات مردم غافل نبوده و همواره در این مدت کوتاه شروع مجلس یازدهم به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم بوده ایم.

وی با بیان اینکه طی چند ماه اخیر به دلیل شرایط حاکم بر کشور در خصوص شیوع بیماری کرونا امکان سفر به منطقه میسر نشده بود گفت: امروز رسماً دفتر ارتباطات مردمی افتتاح و در خدمت مردم خواهیم بود.

نماینده شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار و اصلاندوز افزود: پیگیری مسائل و مشکلات منطقه در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها بر حسب اولویت‌ها و محورهای توسعه شهرستان انجام خواهد شد و در این راستا قول‌های مساعد خوبی از مسئولین نیز گرفته‌ایم که در ماه‌های آینده ملموس خواهد شد.

جهانگیرزاده ارتباط مستمر با مردم و حضور در روستاها و شنیدن در دل‌ها مردم را مهم تلقی کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از مطالبات مهم مردم منطقه رسیدگی به بیمارستان ارس است، لذا در تلاشیم تا وضعیت بیمارستان ارس در حد و اندازه و شأن مردم شهرستان پارس آباد ارتقا یابد.

وی اظهار کرد: در بعضی از محافل در خصوص تغییرات مدیران سوالاتی مطرح می‌شود اما ما بر این باور هستیم که باید همه با هم با وحدت و انسجام کار کنیم و هر کس در هر جا در کار خود پیشرفتی دارد به کار خود ادامه دهد و البته در کنار آن پیگیر مطالبات مردم در جهت ارتقای خدمت رسانی مسئولان نسبت به مشکلات آنان خواهیم بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up