• شناسه خبر : 30918
  • تاریخ انتشار : 24 تیر 1399 - 07:17

با حضور علی نیکزاد موانع پروژه های حوزه بهداشت و درمان بررسی و اعتباراتی برای اجرای این پروژه ها مصوب شد.

 

پروژه عمرانی

 

با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاونان وزارت بهداشت به ریاست دکتر حریرچی، مهندس بهنامجو استاندار اردبیل، دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، جهانگیرزاده نماینده پارس آباد و بیله سوار و نظری نماینده خلخال و کوثر در مجلس و عظیم زاده مشاور استاندار اردبیل، موانع پروژه های حوزه بهداشت و درمان بررسی و اعتباراتی برای اجرای این پروژه ها مصوب شد.

اکبر بهنام جو در خصوص مصوبات این جلسه گفت: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی نسبت به تامین هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سهم خود از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل را تامین کند.

سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداری اردبیل، مبلغ ۱۵۰۰ ریال مصوبه سفر استانی رئیس جمهوری به استان، جهت آغاز ویژه به قید فوریت تخصیص دهند.

پیگیری نائب رئیس مجلس برای اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی اردبیل از دیگر مصوبات نشست مسئولان استان با معاونان وزیر بهداشت بود.

مقرر شد با پیگیری معاونت وزارت بهداشت دو ملک دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جهت تهاتر بخشی از هزینه ها به فروش برسد و در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قرار گیرد.

همچنین مقرر شد با پیگیری استانداری برای تغییر کاربری، مجوز ساخت و موافقت سپاه پاسداران جهت ساخت و ساز در ملک مورد تهاتر اخذ شود.

تسریع در اختصاص سی تی اسکن و ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد و پیگیری تجهیز بیمارستان خلخال به سی تی اسکن و ام آر آی در مجلس و وزارت بهداشت از دیگر مصوبات جلسه بود.

همچنین تجهیز اورژانس و آزمایشگاه PCR بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و نیز تجهیز آزمایشگاه بیمارستان شهدای پارس آباد توسط وزارت بهداشت در این جلسه به تصویب رسید.

تسریع در تامین ۵۰ درصد هزینه دانشکده سلامت مشگین شهر توسط خیرین و ۵۰ درصد توسط وزارت بهداشت، راه اندازی دانشکده سلامت گرمی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، تسریع در اجرای بیمارستان ۸۰ تختخوابی مشگین شهر و مکان یابی دانشکده پرستاری پارس آباد توسط نماینده این شهرستان در مجلس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اختصاص سهمیه جذب ۸۰ پرستار و ۴۰ نفر نیروی طرح برای استان در طرح استخدام از دیگر موضوعات جلسه بود که توسط حاضران مصوب شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up