• شناسه خبر : 32322
  • تاریخ انتشار : 07 مرداد 1399 - 01:11

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: احداث تصفیه‌خانه گرمی و شبکه توزیع آب این شهر نیازمند ۲۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

تصفیه

ولی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل اظهار داشت:  احداث تصفیه‌خانه گرمی و شبکه توزیع آب این شهر نیازمند ۲۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی با اشاره به این که رایزنی‌های لازم برای تأمین اعتبارات لازم و کافی در این زمینه مبنای کار است بیان کرد: از ظرفیت فاینانس داخلی و بنیاد علوی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه استفاده می‌شود تا بتوانیم این پروژه را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

اسماعیلی تصریح کرد: رفع مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان در دستور کار است و در این زمینه با هدف ایجاد تصفیه‌خانه به دنبال تحقق این مهم هستیم که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در  این راستا همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند.

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: از اهم مواردی که در شهرستان گرمی باید مورد توجه واقع شود توسعه صنعت، کشاورزی و مشکلات آب شرب است چرا که این شهرستان از نبود برخی زیرساخت‌های اساسی رنج می‌برد واین مشکلات نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی و مدون است.

در ادامه عباس جنگی‌مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل نیز گفت: رفع کمبود آب شرب در این شهرستان با تکمیل وضعیت سد تازه‌کند حتمی خواهد بود و درصدد هستیم آب شرب مناطق مختلف شهرستان را هر چه سریع‌تر تأمین کنیم.

وی ادامه داد: ۵۰۰ هکتار از اراضی سنتی و حق‌آبه منطقه نیز با احداث این سد محقق می‌شود که بدون شک تحول اساسی در توسعه پروژه‌های آبی این منطقه محسوب می‌شود و تلاش بر این است تا در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به صورت مستمر ادامه یابد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up