• شناسه خبر : 40776
  • تاریخ انتشار : 25 آبان 1399 - 05:40

شهردار اردبیل از ساماندهی آب‌های سطحی شهر اردبیل خبر داد.

 

حمید لطف اللهیان

لطف‌اللهیان از اتمام عملیات اجرایی و لوله‌گذاری سپتیک شهرک رازی خبر داد و اذعان کرد: ایستگاه پمپاژ این منطقه نیز تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل آب‌گرفتگی این شهرک با استفاده از سیستم پمپاژ به بالادست برای اولین بار در اردبیل حل خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری در سال ۹۹ اقدام به عقد قرارداد ساماندهی آب‌های سطحی شهر اردبیل با شرکت کیهان آب‌راه ارومیه کرده و شرکت فوق اخیرا کارهای مطالعاتی خود را در سطح شهر آغاز کرده است.

شهردار اردبیل بیان کرد: مناطق شهرداری سالانه به‌صورت مداوم کانال‌های موجود را تعمیر یا تعویض می‌کنند و همچنین اجرای کانال‌های جدید جهت هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در دستور کار مناطق شهرداری اردبیل قرار دارد.

وی عدم رعایت برخی از شهروندان را عاملی مهم در گرفتگی مسیر جوی‌های آب در سطح شهر و ایجاد آب‌گرفتگی عنوان کرد و گفت: از کسبه‌ها و شهروندان درخواست می‌شود تا در جهت حرکت روان‌آب در هنگام بارش، از ریختن لاشه میوه‌ها، جعبه‌های پلاستیکی و چوبی و همچنین پلاستیک و نایلون در جوی‌ها خودداری کنند تا در موعد بارندگی‌ها، شهروندان دچار مشکل نشوند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up