• شناسه خبر : 41887
  • تاریخ انتشار : 06 آذر 1399 - 01:40

شهردار اردبیل گفت: جذب منابع برای اجرای پروژه های عمرانی، افزایش تعداد باجه ها این بانک، اجاره فضای شهری برای تبلیغات محیطی به نفع بانک شهر و… از جمله مشارکت های شهرداری با این بانک است.

حمید لطف اللهیان

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر  به مشارکت شهرداری اردبیل با بانک شهر در جهت توسعه و عمران بیشتر اشاره کرد و ادامه داد: در یک توافق با مجموعه بانک شهر مصمم شدیم تا بانک شهر را نسبت به افزایش و جذب منابع بیشتر کمک کنیم تا در روند اجرای پروژه‌های عمرانی همراه و همقدم مجموعه شهرداری باشند.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در همین ارتباط قرار شد تا بانک شهر برای توسعه فعالیت‌های خود شعبات و باجه‌هایی را در شهرهای مختلف به ویژه اردبیل دایر کند که قرار شد در میدان بسیج و همچنین فلسطین و میدان جهاد سه شعبه سیار دایر کنند که به دنبال شلوغی فعالیت در میدان بسیج، باجه بانک شهر برچیده و در دو منطقه دیگر همچنان این مجموعه فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: ما به صورت استیجاری این فضاها را در اختیار بانک شهر قرار دادیم تا تبلیغی برای فعالیت این بانک در کمک به عمران و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شهر اردبیل شود که قطعا به تناسب فعالیت آنها اجاره ماهیانه از این باجه‌ها دریافت می‌شود.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: البته سازمان سیما و منظر شهرداری طرف قرارداد با بانک شهر در این زمینه است که قطعا از مبالغ و نحوه قرارداد و جزئیات آن می‌تواند گزارش مفصلی را برای اعضای شورای شهر ارائه کند.

وی تصریح کرد: در برخی از فضاهای شهری نیز تبلیغات محیطی به نفع بانک شهر فراهم شده که قطعا از محل این تبلیغات نیز درآمدی نصیب شهرداری اردبیل می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up