• شناسه خبر : 44934
  • تاریخ انتشار : 09 دی 1399 - 05:14

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نهم دی ماه روز تجلی اراده ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم استکبار بود.

جواد انصاری

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: روز نهم دی ماه تجلی واقعی اراده پولادین ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم و یاوه‌گوئی‌های استکبار جهانی بود.
جواد انصاری با گرامیداشت فرارسیدن روز نهم دی ماه روز تجلی امت با ولایت اظهار کرد: دشمنان هر بار در توطئه علیه ایران به کاهدان زده‌اند چرا که آنان در بزنگاه‌های بغرنج از اراده و وحدت و همبستگی ملت ایران غافلند.

وی با اشاره به اینکه با گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی هیچ خلل و خدشه‌ای در اراده ملت ایران در مقابله با استکبار زبون وارد نشده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران گوش به فرمان رهبری در تمامی عرصه‌های ملی و میهنی آماده مقابله با یاوه‌گوئی‌های استکبار هستند که این را در شکوه نهم دی ماه به عینه شاهد بودیم.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: مردم ایران در حرکتی خودجوش در نهم دی ماه کیدهای دشمنان را نقش بر آب کردند و درسی فراموش نشدنی از عزت و عظمت کشور را به جهانیان دادند.

راهپیمایی

انصاری بصیرت ملت ایران را در دشمن‌شناسی بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز در سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی این روز را روز عیان شدن ارادت ملت ایران به نظم جمهوری اسلامی نفوذناپذیری مردم مجاهد کشور خواند و بیان کرد: این روز به نام روز وحدت امت با ولایت و روز وفاق ملی است که باید در تمامی اعصار و قرون گرامی داشته شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up